Tapu Koko

217 14 8
                                    

Tapu Koko jest typu baśniowego (lub "wróżkowy, ale niestety ja używam tej drugiej formy) i elektrycznego. Jest (najprawdopodobniej, nie możemy być jeszcze pewni!) legendarnym Pokemonem z regionu Alola. Został on obrońcom jednej z tamtejszych wysp gdzie jest on bardzo ważnym Pokemonem.

 Został on obrońcom jednej z tamtejszych wysp gdzie jest on bardzo ważnym Pokemonem

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Tapu Koko przypominać może z wyglądu  duszka, lub jakąś czczoną postać. Posiada on na swoich szarych rękach maski, które może połączyć by ukryć się w środku. Ozdobione są one białymi i pomarańczowym rombami z brązową obwódką, a sam kolor jego atrybutu to dosyć ciemny żółty. Na jego głowie, znajduje się pomarańczowo żółty grzebień ciągnący się przez całą jego głowę. Tego samego koloru są również jego "nogi". Reszta jego ciała jest szara z różnymi kolorowymi detalami, a jego oczy są koloru niebieskiego.

Tapu Koko, najprawdopodobniej wzorowany był na mniejszych bóstwach, które są czczone lub przedstawiane w Hawajskich Legendach. Może on mieć również związek z totemami, z powodu jego maski która przypomina twarz takiego totemu.

Bardzo chcę wam również podziękować za 8 tys. wyświetleń i 650 gwiazdek! Jestem wam bardzo wdzięczna i chcę podziękować wszystkim, którzy chociaż oglądają tą książkę.
Chciałam was również powiadomić, że zaczęłam edytować rozdziały. Teraz będziecie mogli w nich znaleźć miejsca zamieszkania poszczególnych Pokemonów w różnych (głównie tych popularnych) grach. Mam nadzieję, że wam się to przyda i w przyszłości więcej osób skorzysta z takiego "poradnika".
Pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz dziękuję ^^👋

Pokemonowe LegendyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz