Bana seslenen babamdı.
"Damla hazırlandın mı?"
Odamda,çantamı hazırlamıştım ve makyaj yapmaya çalışıyordum.Koyu kırmızı rujumu sürdükten sonra babama cevap verdim.
"Çantamı alıp geliyorum"
Mavi çantamı omuzlarımdan geçirdikten sonra kapıdan çıktım ve babamın yanına gittim.
Mavi çantamı Ege,on yedinci yaş günümde hediye etmişti.Benim için çok değerliydi çünkü Ege benim çocukluğumdan beri arkadaşımdı.Yaptığımız her şeyi beraber yapar,bütün zamanımızı birlikte geçirirdik.Hatta bana korku filmleri ve kitaplarını sevdiren de oydu.
Tam dış kapıyı açacakken babamı durdurdum ve bir şey unuttuğumu farkettim.Hızla odama gidip yeni aldığım bir Stephen King romanını çantama attım.Kitap okumayı en az Ege kadar seviyordum.
Babamın biraz sinirli bir yapısı vardır.Bu yüzden beni azarladı.
"Bir kere de bir işini tam yap kızım,sorumluluğunu bil."
Artık bana kızmasına o kadar alışmıştım ki dedikleri umurumda değildi.
Arabaya bindikten sonra annemi çalıştığı okuldan aldık ve Egelerin evine gitmek üzere yola koyulduk.
Sonunda okul bitmişti.Heyecan dolu bir tatil bizi bekliyordu.
Babam,Ege'yi öz oğluymuş gibi sevip kolluyordu çünkü Ege'nin babası korkunç bir trafik kazasında hayatını kaybetmişti,yani bize söylenilen oydu.
Ege arabaya atlayıp hepimizi selamladıktan sonra konuşmaya başladık.
"Tatil yine mükemmel geçecek."
"Tabii,bu sefer lüks otellerde değil de Kuşadası'nın yazlıklarında olacak.Tam bize göre.Sakin ve yalnız."
"Aynen.Kitabını getirdin mi?"
"Hafifçe kıkırdayarak,unutur muyum?"
"Güzel"
"Bu sefer çok şey öğrendim,emin ol tatilimiz hiç sıkıcı geçmeyecek."Ege'nin bu sırıtışı çok tanıdıktı.Korkuya bayılan Ege,gerçek bir psikopattı.Bu yaşına kadar parapsikoloji ve psikoanaliz adına onlarca kitap okumuş,korku edebiyatının ustası olan Stephen King'in kitaplarını ise adeta ezberlemişti.Korku ona iyi hissettiriyordu.
Ben de onun sayesinde korku türüne ilgi duymuş ve onun gibi araştırmaya başlamıştım.Kitaplar okuyor,filmler izliyor ve yaşanmış hikayeler gibi şeyleri saatlerce düşünüyordum.
•••
Dört saatlik eğlenceli bir yolculuktan sonra gideceğimiz yere varmıştık.
Mavi deniz,sahil,kum,güneş bana iyi hissetmemi sağlamıştı.Sıkıcı geçen bir okul döneminin ardından bunlar çok iyi gelmişti.
"Bu yaz çok eğlenceli olacak"
"Öyle anneciğim,okul bitti ya "
"Okuldan neden bu kadar nefret ediyorsun anlamış değilim"
"Sıradan insanlar ve iki düzine ergenin arasında zamanımı geçirmek bana oldukça zor geliyor.Hiç biri kafama uyum sağlamıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Evlatları
HororNOT:Kitap gerçek olaylardan esinlenerek yazılıyor. NOT2:Bu tarz şeylerden çabuk etkilenen kişiler,lütfen okumasın. Damla on yedi yaşında bir genç kızdır. Yaz tatilinin tadını çıkarmak için en yakın arkadaşı olan Ege'yle tatile gider.Şans eseri bir d...