29

172 12 2
                                    

Från: Lexi
Ibland undrar jag varför du fortfarande skriver med mig, varför du så desperat vill lära känna mig på riktigt.
not delivered

Från: Lexi
Ska jag vara helt ärlig vill jag lära känna dig också, jag vill kunna prata med dig, åka bussen med dig på mornarna, äta lunch med dig under skoldagarna och skratta med dig åt allt och inget.
not delivered

Från: Lexi
Precis som här
not delivered

Från: Lexi
Men jag är rädd, rädd för att du ska se mig som en helt annan person när du väl lär känna mig. Rädd för att du ska lämna mig.
not delivered

Från: Lexi
Ibland intalar jag mig själv att du aldrig skulle göra något sådant, du är allt för snäll. Men det har ju inget med dig att göra, utan mig. Jag är inte rolig, ingen trevlig människa att umgås med, jag är tråkig och deppig. Du är värd någon mycket bättre, och jag är inte värd dig.
not delivered

Från: Lexi
Därför låter jag våran vänskap leva här, på en skärm. Då kan du inte se mig eller höra min röst, då får du aldrig veta vem jag egentligen är.
not delivered

Från: Lexi
Och när du väl tröttnar på mig, tröttnar på att jag hela tiden stöter bort dig, tröttnar på att fortsätta kämpa för att bli min vän, då hittar du väl någon som är värd din vänskap. För denna någon är inte jag.
not delivered

Från: Lexi
Förlåt
not delivered

8 meddelanden misslyckades att skickas, vill du försöka igen?

Nej

This had to be done, sorry guys

Ska försöka stretcha varje dag under lovet, hah, hittills har jag inte kommit någon vart

Not Delivered ♔ sweOnde histórias criam vida. Descubra agora