Bola streda 3.apríla, Ten deň si pamätám ako by bol včera. V ten deň som totiž mala narodeniny. Nemala som veľa kamarátov , teda vždy som ich mala , ale po hádke s mojou vtedajšou "najajlepšiou kamarátkou" som ich veľmi veľa stratila. Všetci verili jej, No nevadí. Keždému z nás sa to isto už niekedy stalo. Na Facebooku som mala cez 1,000 priateľov no dnes si na mňa spomenulo len 10. Neviem čo sa stalo. Možno som už naozaj taká škaredá , odpudzujúca a neviem čo ešte, že si na mňa nikto ani nespomenie. Ešte, že mám Nialla,lebo bez neho by som už naozaj nemala prečo byť na tomto svete. S Niallom sme kamaráti praticky od škôlky. Poznám ho naozaj veľmi dlhú dobu. Naše mamy sú dobré kamarátky preto sa poznáme. Ja nie som z Írska. Zažili sme spolu toho spolu neopísatelne veľa.Vieme o sebe všetko v kažom smere. Dnes v stredu sme spolu išli von. Prišiel za mnou do Anglicka až do nedele. Jeho darček ma dosť prekvapil vlastne to ani nebol darček ale niečo čo som nevedela ako mám chápať." -Niall to nemyslíš vážne! ja spievať neviem! - Ale Nina prestaň! si úžasná speváčka budeš sa im páčiť.! - Nie ja tam proste nepôjdem. Ďakujem je to od teba milé, že mi takto chceš pomôcť, ale nie! choď tam radšej ty! ty vieš lepšie spievať! -Dobre vieš, že ja do X-Factoru nepojdem! ... - ... A to už prečo? vždy si tam chcel ísť! a teraz keď máš šancu tak povieš, že nejdeš? - Lebo tam teraz ideš ty! nechcem aby sa naše kamarátstvo skončilo kvôli hlúpej súťaží. keby jeden z nás vyhral tak ten druhý bude smutný. môže sa to celé pokaziť! a nehovor mi, že to tak nebude! obaja poznáme naše povahy! - Niall prosím. Ja tam ani ísť nechcem! Nabudúci rok môžem ísť ja keď tak veľmi chceš. Ale ty nemôžeš čakať! - A to už prečo?.- Lebo! toto chceš už od školky! teraz máš naozaj jedinečnú šancu! čo ak na to budúci rok nenazbieraš odvahu?. buď ber , alebo to nechaj tak! nemáš prečo neísť! ja ti dám moju prihlášku len zmeníme meno. pôjdem tam kludne s tebou. Len prosím neváhaj. " Ukončila som náš rozhovor o X-Factore a pokračovali sme ďalej v prechádzke. A áno prepáčte. Zabudla som vám povedať rok.. Je rok 2010 . Práve teraz je to obdobie keď sa všetci hrnú do X-Factoru. Ja síce viem spievať, ale radšej ostanem pri tancovaní. nemám chuť sa postaviť pred 10,000 ľudí a strápniť sa mojím spevom. Ale Niall je úžasný spevák!. Aj skvelo hrá na gitaru! Bolo by úžasne keby bol niekedy slávny. Len sa bojím jednej veci. Čo ak na mňa zabudne popri tých všetkých VIP párty , celebritách , videoklipoch, turné a neviem ešte čoho. Dúfam, že sa to nikdy nestane. Ako sme sa tak prechádzali, prišli sme na naše tajné miesto.Sadli sme si hore na strom a pozerali sa na krásny výhlad na mesto. Objal ma a povedal. "- Aj keď pôjdem do X-Factoru a možno raz budem slávny. O čom pochybujdem lebo to sa nestáva ľuďom z Mullingaru. Tak nikdy na teda nezabudem. Nikdy na teba nezanevriem. Vždy si na teba nájdem čas! rozumieš?. Bola si, budeš a aj si človek, ktorému dvôverujem najviac na svte! Nikdy nebudem poznať nikoho lepšieho ako si ty! Nina. Pamätaj si to prosím!" po týchto slovách sa nám obom natlačili slzy do očí. Niall mi dal krásnu pusu a tým mi dokázal, že tie slová , každé jedno písmenko myslel vážne. Nie Nechodíne spolu , ani nikdy nebudeme a ani sme nikdy nechodili. Len robíme čo chceme. Náš vzťah veľa ľudí nechápe, ale je to len ich problém. Dni s Niallom mi utekali ako voda. Už bola nedela a on odchádzal. Opäť som tu bola sama. Ale už 13teho idem za ním lebo 15teho má konkurz. Už som sa chystala do postele, keď vtom mi prišla SMSka. ...
YOU ARE READING
Just can't let her go
FanfictionAhojte :) tak tu je len krátky úvod do môjho príbehu s Harrym : - dievča sa vola Nina Barans ma 16 rokov , býva v malom meste v Anglicku, jej najlepši kamarát je Niall Horan , ktorý ju zoznámi s Harrym. asi okolo 6.časti sa tam objaví harry a už sa...