3. časť

207 9 1
                                    

"Írsko zasiahli strašné veterné podmienky!!" čože? to nemôže byť pravda! Čo ak sa tam nedostanem?! Musím! aj keby čo! "SIný vietor pokračuje! Vznikne hurikán?" čítala som ďalej. Hneď som volala Niallovi aby mi to celé ujasnil. Vysvetlil mi, že je všetko v pohode, všetko už utícha. Prestala som sa báť a nastúpila do litadla. °° keď som pristála v Írsku v letiskovej hale ma už čakal Niall aj s maminou a bratom. Tato bol v robote keďže bol pracovný deň. Pri ceste k ním domov sme si spievali , rozprávali sa, boli pre mňa ako druhá rodina. Keď sme prišli k nim čakalo na mňa prekvapenie... 

Na ich vchodových dverách boli obrovské balóny. To kvôli mne? Asi nie. Veď som nemala žiaden sviatok a nie som pre nich až taká vzácna. "ste mali oslavu?" potichu som sa spýtala Nialla. "Nie. to je pre teba." ó! to naozaj?!! vo vnútri som šla vyskočiť z kože no navonok som sa len milo usmiala. Naozaj si dali mne takéto námahy? Neuveritelne!. Vošli sme dnu a zložila som si veci do Niallovej izby. Dnes tu majú zábavu tak som si myslela, že ma tam zoberú. no opak bol pravdou. 

*Pohľad Nialla* 

konečne ju mám pri sebe. Konečne sa môžem dotíkať jej vlasov, jej rúk , jej tela. Cítiť jej vôňu. Ách. Dnes večer je u nás v meste zábava. Za iných okolností by som tak šiel , ale dnes nie. Dnes mám s Ninou iné plány. Chápete. Preto dúfam , že brat pôjde za frajerkou a naši na zábavu. Lepšie to bude keď budeme doma sami. Vôbec neviem ako to mám urobiť. Asi ju troška budem musieť pripiť. Keď už brat odišiel a rodiačia sa pripravovali v kúpelni , šiel som pre fľašu vína. Keď to zbadala Nina zablislo sa jej v očiach. Asi vedela čo mám v pláne 

*Pohľad Niny* 

keď som zbadala tú fľašu , nevedela som čo si myslieť. Chce opiť mňa?seba?nás? Načo? jedna vec ma napadla, ale jeho rodičia sú predsa... vlastne. nebudú onedlho. To nie! Musím sa premôcť a nepodlahnúť mu! Chcem to. Viem to. No niečo vo mne mi hovorí , aby som radšej nič nechcela. čo ak sa to tým pokazí? hádam nie! 

*pohľad Nialla* 

zobral som fľašu , poháre a aj Ninu radšej do izby. Ešte by si naši niečo domýšlali. Keď som zavrel dvere počul som : " Niall! My ideme! budeme doma asi okolo 1-2 zamkneme ahoj!! " "ahojte! užite si!" Konečne!! Sme sami! Nalial som nám víno a popíjali sme. Po pár minútach sa atmosféra v izbe zmenila a začali sme sa aj rozprávať o iných veciach. 

*Pohľad Niny* 

Boli sme už trošku pripití. Vedela som , že to Niall prvý nezačne aj keď to bol vlastne jeho nápad. No momentálne ma napadla jedna vynikajúca hra. "Zahrajme si fľašu!" navrhla som a Niall sa zatváril zmätene , no zároveň vzrušene. "prečo nie?!" bože tá iskra  v jeho očiach. "kto prvý?" spýtala som sa nedočkavo. nechcela som od tohoto večera nič. len si zahrať starú známu hru s najlepším kamarátom. "možem ja" ponúkol sa. "hráme našu flašu?" "Samozrejme" Naša flaša je trošku upravená. Na koho padne dáva dolu jendu vec- ako je zvykom- kt prvý skončí nahý robí "sexy tanček". nie je to ani také erotické ako skôr vtipne. Niall jemne roztočil fľašu. chudák. podalo to na neho. dal si dolu tričko. Ešteže nemal ponožky tie by šli zrejme - isto - prvé!! Potom padla rada na mňa. A sakra! mala som len šaty!! no nič. dám si ich dolu. Bola som tam v spodnom prádle a videla som ako sa Niallovi zdvíha jeho "little Nialler" o bože len to nie. toto nechcem. a možno. nie radšej nie. hra pokračovala a ja som skončila ako prvá holá. Niall mal ešte trenky. Už som sa pripravovala na "sexy tanček" , keď v tom ma zozadu objal niall. uvedomila som si jednu vec...

Just can't let her goWhere stories live. Discover now