Sziasztok! Nos, megérkezett a prológus, ez elég rövid lett, de gyors ismertetőnek szántam csak. Nézzétek el nekem hogy nincs hosszú "i"- m a billentyűzeten, ami elég kinos néha de nemtudom mi az oka :O Minden más van.. na mindegy. Jó olvasást! xx
- A hercegnő kér üditőt?- kinált Dominic anyukája.
-Kéér! -ugrott fel 4 éves önmagam a legjobb barátomék kanapéjára. Elvettem barátom szivószálát és beleittam.
-Az az enyém! -fakadt majdnem sirva a mellettem ülő Dominic. Még mielőtt ez megtörténhetett volna az anyja a kezembe nyomott egy szivószálat, akkoriban már én is tudtam hogy Dom egy hisztis kisgyerek. Én tök nyugis voltam, najó azért voltak érdekes dolgaim de nem kezdtem el bőgni ha nem nyertem.
Ez a fiú szomszédunkban lakott a szüleivel és az öccsével, egy oviba jártunk és egy játszótérre. Az alváson kivűl a napot szinte végig együtt töltöttük, de volt amikor (nem is ritkán) együtt aludtunk.
Mindig együtt játszottunk, ő hol a lovagom volt hol a férjem (persze mint király, nem voltunk mi holmi pornép..) ráadásul később az öccse volt a "gyerekünk".
- Ilyet kérünk majd az esküvőnkön is anyaa!- szólt Dom.
- Lacey, te is mosolyogj! -kattant a kamera. Kismillió közös kép.
Ó, igen, az esküvőnk is pontosan meg volt tervezve: helyszin, emberek, ruha, zene, csók.. nem egyszer próbáltuk el, hogy majd élőben minden zökkenőmentesen menjen majd. Az ember azt gondolná hogy ezek azért már később történtek.. de nem, ugyanúgy 2 éves korunktól, 6-7 éves korunkig.. Ott megszakadt a kapcsolatunk, mintha elvágtak volna egy kötelet, hirtelen.
De ki gondolta volna hogy évek múlva, mindez hatalmas jelentőséggel fog birni és vajon mennyit változnak az emberek 9 év alatt?
YOU ARE READING
Childhood Memories
RomanceLacey és Dominic gyerekkori jó barátok. Vagy inkább gyerekkori szerelem. Vajon még mindig meg van a szikra amikor hosszú évek után újra találkoznak?