Three

55 5 0
                                    


Nagyon fáradtak voltunk szerintem mindannyian, hiába aludtunk, az út azért elég kimeritő volt.  Ráadásul a csomagok is késtek, igy majdnem egy órát vártunk rájuk. Attól függetlenül hogy otthon már szinte sötétben indultunk el, a laza 12 óra eltolódás miatt reggel volt. Mivel a repülőtér most sem volt közel, taxival mentünk a szállásra ami a tengerparton volt. Amikor megpillantottam a helyet konkrétan leesett az állam. Gyönyörű kék óceán és azon bungalók. Nagyon örültem annak is hogy nem valami hotelben hanem cuki kis házakban leszünk. A bőröndöket cipelve megkerestük az illetékest aki kedvesen (bár nem tudom milyen nyelven) útbaigazitott minket és három faházhoz vezetett. Akárhogy számoltam, nem értettem hogy lett három..

              -Nos gyerekek, úgy lesz hogy mi Willel- mutatott anya apára- Carolék hárman a picivel, és ti nagyobb gyerekek meg együtt.

              - Jó. -vontak vállat a fiúk.

              - Mi?- kérdeztem egy időben. Nem lehetek két fiúval! Mégiscsak lány vagyok és átöltözés meg miegymás..

               - Lacey! -szólt rám anya, pedig szerintem teljesen egyértelműen akadtam ki. Inkább csöndben maradtam.

Hárman elindultunk a faház felé, a miénk a két szülői ház között van hogy valamelyest felügyelve legyünk. Ahogy jobban megnéztem a bungalókat, ugyanolyanok. Beléptünk a miénkbe (én mentem elől) és meglepődtem az elrendezésén. Egy francia és egy egyszemélyes ágy, közte dohányzóasztal. A falon egy tv diszelgett a sok helyi dekorációs elem mellett. Tele volt a fal ilyen mauri famaszkokkal és egyebekkel. Nagyon hangulatos volt. Reflexből lecuccoltam az egyszemélyes ágyra mire kérdőn néztek rám.

                  - Csak nem gondolod hogy vele fogok aludni? -kérdezte Sean a bátyjára mutogatva és az is egyetértett.

                  - Dehogynem, testvérek vagytok, ez természetes. -vontam meg a vállam.

                  - Lehet hogy két lány alszik együtt de ez nálunk nem szokás..

                  - Akkor itt az ideje kipróbálni! -villantottam rájuk egy mosolyt és birtokba vettem az ágyam.

Elindultam felfedezni a faházat ami amúgy nem tartott sokáig tekintve a méretét. Fürdőszoba vécével, minihűtő a nappali/szobában ami konyhának is megfelel ezek szerint, na meg étkezőnek is. Picinek és zsúfoltnak tűnhet de pont jó volt, megláttam egy nagy üvegajtót amit valahogy addig nem vettem észre pedig az ajtóval szemben volt. Kiléptem rajta és egy fele akkora teraszra érkeztem mint a "ház". Ez is el volt felezve és az egyik oldalán egy jacuzzi volt, mellette meg üres tér ami ugyanakkora, talán kicsit nagyobb helyen terült el.

                   -Tudom is mire fogjuk használni azt a jacuzzit! -lépett mögém Dominic és a hátamra tette a kezét. Hirtelen közvetlenségétől nem tudtam megszólalni aztán egy kis hatásszünet után ránéztem amolyan "gondolod?" fejjel mire elröhögte magát és el is tűnt mellőlem. Fura volt.

De legalább van saját stégünk vagy mink. Mivel még mindig nagyon fáradtak voltunk (úgy érzem beszélhetek mindenki nevében) ásitva visszamentem a szobába. Le is dőltem az ágyra de előtte elhúztam a sötétitő függönyt hogy hűvösebb legyen. A pulcsimat levettem és be se takaróztam csak elnyomott az álom. Azt a napot amúgy is pihenősre terveztük, hogy kipihenten kezdjünk neki a pihenésnek.

Este hatkor ébredtem kipihenten, és úgy gondoltam meglátogatom anyáékat. Anya köntösben nyitott ajtót, gondolom ők is aludtak. Gondolom.

                    - Szia Lace, a fiúk mondták hogy elaludtál szóval ne ébresszünk fel hadd aludd ki magad.- mondta.

                    - Öhm, ja. Miért ők utána nem aludtak?

                    - Nem, biztos eleget aludtak a gépen. Búvárkodnak. -meglepett hogy milyen kipihentek. Én nem tudtam repülőn sokat aludni mert mindig felébredtem, nem tudok kényelmetlenül aludni. -Nem akarsz elmenni massziroztatni? Oda indultam, jöhetnél velem.

                     - Itt ilyen is van? -nevettem- Hozom a köntösöm és itt is vagyok! -fordultam ki a faházból. Elfutottam a miénkig (ilyen energikusnak éreztem magam), és a fehér szállodai köntösömmel vissza is tértem.

Elindultunk egy nagyobb sátor felé ami középen volt a bungalók félkörében. Ott kicsit feszélyezve levettem a köntöst és azonnal ráhasaltam az ágyra, szerencsére leteritettek törölközővel is egy részemen, na meg függöny is volt. Egész ellazultam ahogy a masszőr masszirozott és utána köntösben, felfrissülten léptünk ki a sátorból.

                        - Ez nagyon jó volt.- sóhajtott anya én meg egyetértően bólintottam. Ekkor valami (vagy inkább valaki) majdnem fellökött.

                        - Bocs! -hallottam meg Dominic hangját de miután megbizonyosodott róla hogy nem estem el futott is tovább majd az öccse is fellökött volna de időben félreálltam. Még olajos voltam, de melegem is volt ezért úgy döntöttem megmártózom a vizben. Elköszöntem anyutól (egyébként nem tudom ki ötlete volt hogy jó lesz engem összezárni két fiúval de ezt majd később kideritem) és a faházunk felé indultam.

Amikor beléptem úgy láttam lenyugodtak mert a kikapcsolt tévét bámulták és arról diskuráltak hogy vajon miért nem hozhatták az X-boxot. Neeem, én sem értem. A fürdőben áthúztam a bikinimet és kiindultam a teraszra. Leültem a szélére és a lábamat belelógatva néztem a gyönyörű tájat. Egyszer csak belecsapódtam a vizbe és mivel nem számitottam rá az orrom telement vizzel. Prüszkölve jöttem fel a viz felszinére, az alja nem is tudom hol van, de próbáltam úszni. Amit nem tudok. Sokat pislogva hogy a szememből is kimenjen a viz kirajzolódott előttem Dom alakja.

                            - Cseszd meg! De segits, nem tudok úszni.- nyújtottam felé a kezem. De mielőtt kihúzhatott volna berántottam magam mellé.

                             - Ezt visszakapod! -nézett rám majd a viz alatt elkezdett csikizni, én meg kapálózva próbáltam a felszinen maradni. Aztán amikor valami miatt nem figyelt a hátára "ugrottam" és belekapaszkodtam vizes pólójába. Ja igen, ő ruhában volt.

                              - Tényleg nem tudok úszni. -röhögtem még mindig kapaszkodva.

Childhood MemoriesWhere stories live. Discover now