Arra ébredtem hogy valaki rázza a vállam. Pislogva kinyitottam a szemem, de nem lettem okosabb hogy ki az ugyanis teljesen sötét volt. A hold bevilágitott, de az ajtót világitotta és nem a felettem álló személyt. Arra gondoltam hogy biztos elrabolnak vagy valami hasonló, de az is eszembe jutott hogy akkor nem keltene fel az elrablóm. Minden mindegy alapon a fejemre húztam a takarót, mert az ugye megvéd.
- Na. Kelj már fel. -rázott tovább az ismeretlen akinek ismerős volt a hangja de nem jöttem rá ki az.
- Mitakarsz... hagyjaludni..- néztem rá hunyorogva és amikor arrébb lépett láttam is hogy ki az. Dominic. De hogy mit keresett az ágyamnál éjjel?
- Lemenni a partra, na gyere. -szedte le rólam a takarót és ahogy fölém hajolt hogy elvégezze ezt a műveletet megcsapott az illata.
- Ki mondta hogy én megyek? -kérdeztem de persze hogy menni akartam, éjjel az óceán partján. Ráadásul valószinüleg felnőttek nélkül. -Hány óra van egyáltalán?
- Kettő. Kint megvárlak. -kacsintott, amit pont láttam a fények miatt. Furcsálltam hogy az öccse még alszik, de gondoltam előbb megvárja amig én felöltözöm.
- Öhm.. oké.-figyeltem ahogy kimegy majd felkaptam egy bikinit és egy pulcsit majd a fürdőbe siettem. Még mindig ásitoztam ezért megmostam az arcomat hideg vizzel és felöltöztem.
Ahogy kiléptem a bejárati ajtón rájöttem hogy a pulcsi teljesen fölösleges volt, de biztos hűvösnek fogom érezni az időt ha kijövök a vizből.
- Felébreszted? -ásitottam egy utolsót és a nyitva hagyott ajtó felé mutattam.
- Ő nem jön. -csukta be és a csuklómat fogva elkezdett húzni.
- Mi? -kérdeztem de nem válaszolt. Igaz eszembe juthatott volna hogy elrabol vagy meg akar erőszakolni de azért annyira.. biztam benne.
Ahogy sétáltunk le a partra nem engedte el a csuklóm, sőt idő közben keze lesiklott az én kezemre és kézen fogva húzott. A parton viszonylag szélcsend volt, igy nem is csapkodtak a hullámok annyira. Dominic lekapta a pólóját és rám nézett várva hogy én is levegyem a pulcsit. Na, de én abban a pillanatban sokkhoz közeli állapotba kerültem, ugyanis ilyen felsőtestet nem gyakran látni, meg kellett bámulnom. A probléma ott kezdődik hogy észrevette és megszólalt.
- Ha kiélvezted a látványt, levehetnéd azt a felsőt, hadd élvezkedjek én is. -kacsintott. Egy fintor következtében lekaptam magamról és be is indultam a vizbe. Abban a pillanatban megint elkapta a csuklóm, (ezek szerint ezentúl mindig ezt fogja csinálni?) és maga felé forditott. Végigmért mire kérdőn néztem rá, de sok időm nem volt kételkedni ugyanis felemelt és a vállára rakva befutott velem a vizbe.
- Váá- sikitottam folyamatosan a hátát csapkodva és ahogy beledobott az óceánba telement az orrom. Prüszkölve jöttem fel a felszinre és vadul fröcskölni kezdtem. A szám is telement a sós löttyel, de megkegyelmeztem neki hogy azért a szemébe ne menjen. Milyen kedves vagyok..
Még jó ideig csak úszkáltunk és beszélgettünk mindenféléről, majd amikor kezdtem átfázni kifelé indultam.
- Te.. mi most tényleg nem hoztunk törölközőt? -néztem rá rémülten aztán kitört belőlem a nevetés. Végül a hasamat fogva lerogytam a földre, ami nem volt a legjobb ötlet ugyais a föld a homokot jelentette és teleragadt mindenem homokkal.
- Mi ilyen vicces? -jött ki a partra ő is.
- Nem hoztunk törölközőt.. -fojtottam el a mosolyom.
- Mi? Dehogynem, nem kérdezted. -szóval nem hallotta. Ilyen halkan beszélnék? -Viszont gyere mert megfázol. - húzott fel, majd hátulról rámtekerte a törölközőt.
- Neked nem kell? -kérdeztem felpillantva rá.
- Hát ha beengedsz magad mellé...
- Akkor nem kell, értem. -zártam le a témát.
Karját átlenditette a vállamon és igy sétáltunk (majd settenkedtünk) vissza a faházakhoz még mindig sötétben.
YOU ARE READING
Childhood Memories
RomanceLacey és Dominic gyerekkori jó barátok. Vagy inkább gyerekkori szerelem. Vajon még mindig meg van a szikra amikor hosszú évek után újra találkoznak?