✴2. rész✴

274 17 1
                                    

- Neked is jó reggelt! - köszöntem vissza. - Mi mára a terv?
- Suli, haza, Mollyhoz, haza, alvás. - mondta egyértelmű ábrázattal. Hű, hosszú napja lesz...:D
- Nekem is suli, aztán szerintem kettő körül felmegyek Éváékhoz.
- Jó, csak majd beszéld meg anyával! Na én megyek, lekésem a HÉV-et. - fejezte be a beszélgetést.
A reggeleim rendszeresen így szoktak indulni, ezért is gondoltam, hogy ma is olyan uncsi-sulis-haverozós-alvós-matekdogás nap lesz. Tévedtem.
Kiszaladtam reggelizni, (nálam ez egy almát jelent) majd felkaptam a fekete testhezálló pulcsim, rá a zöldes-barnás kabátom, (mert kint elég hideg van, ugyanis koratavaszban járunk) és fél másodperc alatt bekötöttem az Adidas cipőm, mivel már kint kellett volna lennem a házunk előtt, ahol Emily várt rám.
- Szia, mióta állsz itt? - lihegtem a rohanástól a lány felé.
- Kb két perce jöttem, ne aggódj! - mondta, majd elindult a murván, jelezve, hogy mehetünk.
✴✴✴
Ledobtuk az osztályteremben a táskánkat, és szaladtunk ki az udvarra Anitához, Zozóhoz, és Pamelához, az évfolyamtársainkhoz.
- Sziasztok! Mizu? - szóltam hozzájuk, de válasz helyett csak elkezdtek mutogatni a hátsó bejárat felé. Odanéztem, és akkor...
...Jött... Ő
Hihetetlenül wow sötétszőke haja gondosan hátra volt lakkozva, így látszódott elképesztő mogyoróbarna szeme. A stílusa? Egy szó: menő.
Többet nem tudok rá mondani.
Nike Air Max cipő, barna bőrkabát, fekete farmer és napszemüveg.

Hali😙
Remélem izgatottak vagytok a kövi rész miatt, most csak ilyen rövidre volt időm, bocsesz:((
Jöhetnek a kommentek és a vote-ok:)
Szép napot mindenkinek💖

Mindennél Jobban /befejezett/Where stories live. Discover now