Tudjátok gondolom, hogy van ez az új kihívás, miszerint ha kihívtak, le kell írnod magadról 25 tényt, és neked is ki kell hívnod embereket.
Köszi evi_nagy😂💖
Kezdjük is;)1. Kitűnő lettem év végén.:)
2. Ez volt az utolsó évem az eddigi sulimban.. Nagyon fog hiányozni!:(
3. Szőke, viszonylag egyenes hajam van, de mégis vasalom, mert a vége mindig behullámosodik. xD
4. Rengeteg barátom van, legfőképp az osztály- és csapattársaim.
5. Pár éve kézilabdáztam, utána fociztam, majd kosaraztam, és nyár végén lesz egy éve hogy újra kézizek. Imádom!*~*
6. A magyaroknak és a németeknek szurkolok a foci EB-n. #HUN
7. Deniz a kedvencem. Minden téren. Ő az egyetlen magyar rapper aki nem a pénzre és a nőkre hajt, hanem élvezi amit csinál, szereti a rajongóit, és minden zenéjének van rendes mondanivalója. Kazincbarcikán született (ahogy én is) és nagyon jóban van a családommal, csak még azt nem tudja hogy én létezem...:(😂
(a képen a háttérben lévő házban lakik a nagymamám*~*)8. Mindenkit elfogadok úgy ahogy van, nem vagyok se rasszista, se utálkozó, bárkiről is beszélünk.
9. Kedvenc állatom a panda.:D🐼🐼
10. A zene nélkül nem tudom mit kezdenék az életemmel. Imádok énekelni, és fuvolázni is.
11. A kedvenc számom jelenleg Willy William "Ego"-ja. Nem tudom miért, mert annyira nem jó zene.. Szerintem a sok hozzá fűződő emlék miatt.
12. Vezéregyéniség vagyok, ami miatt régebben el is ítéltek, de mára már tudom ezt kezelni.
13. Ha IOS és Android közül kellene választanom, napokig állhatnék felette, ugyanis nem tudnék dönteni. Viszont, ha meg lenne határozva két telefon.. Például egy iPhone 5s és egy Honor 7 között dönthetnék, mindenképp az utóbbit választanám. Egyrészt, mert a Huawei szerintem sokkal jobb minőségű, másrészt nagyobb, olcsóbban is kapok, jobban megéri.
14. Van egy Westie kutyám, Scotch😻
15. Kedvenc színészem: Adam Sandler (nem, nem miatta hívják a sztorimban Adamnek a srácot! xD)
16. Kedvenc énekesnőm: Ariana Grande
17. Tic-Tac mániás vagyok. Ha elém raksz hatvan tábla csokit és egy 20 darabos Tic-Tac-ot, mondván: A csoki ingyenes, a Tic-Tac 50.000 ft-ért lehet az enyém. Melyiket választom? Természetesen az utóbbit!
18. Imádok enni, de nem hízok. Ha mégis, akkor többet dolgozok edzésen. xD
19. Nagyon önbizalomhiányos vagyok, évek óta ezzel küzdök, de nem tudom legyőzni. Bárki bármi jót mond, egy darabig elhiszem, majd kimegy a fejemből és újra megutálom magam.
20. Verseket is írok.:)
21. Dalszövegíróként még nem nagyon remekeltem. Egy dalomból idézném: "A fejembe vágtak egy tepsis csirkét, arra jön a hentes és levágja a fejét." Végülis rímel...xDDD
22. Imádom ha valaki romantikus, de ha túlzásba viszi, elhányom magam.
23. Nem szeretem a lezáratlan sztorikat. Például ha valakivel összeveszek, mindig igyekszem vele megdumálni a dolgot, mert ideges leszek ha félbehagyok valamit és nem zárom le.
24. Bonyolult személyiség vagyok, de hamar meg lehet velem barátkozni.:)
25. Sokan azt mondják hogy nagyon Egoista vagyok.:D
Kihívottaim:
Goli_miraa
No_001
I_am_in_hell
Liliignath
Bocs ha már valaki kihívott titeket😅😅
YOU ARE READING
Mindennél Jobban /befejezett/
RandomA nevem Nora Large. 12 éves, cseppet sem átlagos tinédzserlány vagyok, aki álmait kergeti nap mint nap, megállás nélkül, és legfőbb vágyam, hogy egyszer híres énekesnő lehessek. ✴✴✴ ,,Magához ölelt, én meg a mellkasába temettem arcomat. Így álltunk...