İSİMSİZ #6

74 5 1
                                    




Multi;AZRA

İYİ OKUMALARR <3


****

Şu an eve giriyor olmanın mutluluğu ile baş başayım.Sonunda Alaz beni iki günlüğüne Hollanda'ya gitmek için ikna edebildi.Sanırım yarın Yankı ve Pars'ı da alarak gideceğiz de..Önce bence annemden izin almalıyım.

Kapının kilidini çevirip açtım ve içeri adımımı attığım an bir çift meraklı anne gözüyle karşı karşıyaydım.

''Hoşgeldin kuşum. Nerdeydin?''

Yüzüme en kedicik ifademi takınarak gülümsedim.

''Yankı ile beraberdim annecim nerede olayım''

Hayır, onlara asla başka bir şirketle görüştüğümü falan söyleyemezdim.Sarp yılanı da annem de beni öldürürdü.Aslında Alaz'a da üvey babamın başka bir radyo kanalı sahibi olduğunu söylememiştim. Umarım bilmesine de gerek yoktur. Allahım ne acılar?

''Pekala canım-''

''Ama bir daha eve gecikmek yok.Merak ediyoruz kızım seni.''

Omo bor doho ovo goç...Ay üşendim.Bunu banyodan diş fırçasıyla çıkıp gelen Sarp söylemişti.Sanki sanane!Sana mı sorucam? Burda anneme hesap veriyorum sen niye atlıyosun ki ordan?

''Tamam''

Yüzüne bakmadan yanından yavaşça geçtim ve odama girdim.Tüm olanları düşünmemek ve kafamı rahatlatmak istiyordum.Kapımı kapattım.Çantamı beyaz dolabımın önüne bıraktım ve yatağımın üzerine zıplayarak atladım.Sırtımı büyük beyaz başlığa yaslayıp ayaklarımı ileri uzattım.Telefonumu elime alıp bildirimlere tıkladım. Whatsapp'tan üç mesaj vardı. Biri sınıf grubundan-her zamanki gibi- biri Yankı'dan diğeri de Al..Alazdandı? Alaz yazısını ekranda görünce heyecanlandım ve hemen mesaja tıkladım.Yolculukla ilgili filan yazmıştır diye yani.Sonuçta benim için bunlar. Herneyse.

Gönderen;Muhteşem Alaz

-İzin koparabildin mi bari?

-Her şey hazır bebek smdkdmk

Mesajları okuyunca içimi nedensiz bir hüzün kapladı. Çevrimiçi olduğunu görünce cevap verdim.

Gönderilen;Muhteşem Alaz

-Annemle henüz konuşmadım.Bana biraz zaman ver

Hemen görüldü olmasın diye Alaz'ın mesajlarından çıktım.Ne yazdığından o kadar çok korkuyordum ki dudaklarımı ısırmaktan kanatmıştım. Görmesini bekledim. Vee evettt! Gördü.yazıyor..yazıyor...yazıyor... yazdı. İki saniye bekletip mesajı hemen açtım.

Gönderen;Muhteşem Alaz

-Tm

Tm mı? Yarım saat bunun için mi kendimden geçmiştim? İntikam için ben de görüldüde bırakıp çıktım.

Telefonumu komodine bırakıp yatakta doğrularak oturdum.Başıma dert açmıştım.Daha doğrusu ALAZ başıma dert açmıştı.Hayır yani sana ne benden.Daha doğru düzgün tanımıyorsun bile.Zaten Allah onun belasını versin.Mezarında ters dönsün, çişi içinde donsun da kalıp halinde yer düşsün inşallah.

Saçmalamalarım bitince kararlılıkla ayağa kalktım.Anneme ve Sarp'a sadece basit bir gezi olduğunu söyleyip izin koparacaktım.

Odamın kapısını hayvanımtırak bir şekilde açıp salona, annemin yanına gittim.

''Anne''

''Hı?'' cevap verirken gözleri hala televizyondaki aşk filmindeydi.

''ımmm.. Bir şey sorucam anne.'' gözlerini bana çevirdi.

İSİMSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin