Το κορίτσι που έπεσε πάνω μου,ηταν η Άνι. Ναι,αυτή ήταν,το κοριτσάκι μου,η γλυκιά μου Άνι. Με αναγνώρισε μετά από τόσο καιρό, ποσο έχει ομορφυνει,ποσο άλλαξε..δεν περίμενα να την δω έτσι απότομα και η αλήθεια είναι οτι δε το περίμενα. Τι μικρός που είναι ο κόσμος. Ο κόσμος είναι μικρός Μάρκους ή η μοίρα παίζει άγρια παιχνίδια;
Την σταμάτησα και επιασα το πρόσωπο της στα χέρια μου,παρατηρούσα τα παντα πανω της τα όμορφα μελι και μεγαλα μάτια,τα καλοσχηματισμένα χείλη και το λαμπρό χαμόγελο που σχηματίστηκε όταν με αναγνώρισε. Μακάρι,μακάρι να μην την είχα πληγώσει ποτέ,τοτε που έπρεπε να φύγω για να ακολουθησω το όνειρο μου στη Γαλλία,ας γυρνούσα τον χρονο πίσω.. Την ρωτησα αν είναι καλά, μου πρότεινε η ίδια να πάμε να τα πουμε κάπου οι δυο μας ήσυχα όμως δεν ήμουν μόνος,γαμωτο. Έχω σχέση εδώ και 9 μήνες με την Λούνα. Την λούνα την γνώρισα εκεί στη Γαλλία όταν είχε ερθει στην κλινική για κάτι προσωπικές της εξετάσεις, με τον καιρό γνωριστηκαμε καλυτερα και τώρα έχουμε σχέση. Είναι όμορφη,με ιδιαίτερο χαρακτήρα και ήσυχη,αλλά αυτό που με τράβηξε σε εκείνη ηταν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της.Ξανθιά,γυμνασμενο σώμα και υπέροχα καστανα ματια γεμάτα καλοσύνη. Μετα τον χωρισμό μου την Άνι δεν ξανά εκανα σχέση με καμια,ηταν η μονη που είχε καταφέρει να κερδίσει την προσοχή μου και την καρδιά μου. Μαζί της είχα περάσει όμορφες αλλά και δύσκολες στιγμες.παντα το στήριγμα μου σε οτι και αν χρειαζομουν. Μικρή τοτε,αλλά μυαλό που έπιανε δυο εικοσαρες μαζί. Την θαύμαζα και την αγαπουσα πολύ, ακόμα την αγαπάω όμως οι συνθήκες μας εκαναν να απομακρυνθουμε. Όταν την ξανά είδα,συναισθήματα πλημμύρισαν τον εσωτερικό μου κόσμο,σαν τοτε που την είδα πρώτη φορά,το κορίτσι που με τράβηξε από το σκοτεινό δρόμο και κατάφερε να μου δειξει πως είναι να αγαπάς.
Έμαθε για την Λούνα,εξάλλου κάποια στιγμη θα μάθαινε. Την πείραξε,το κατάλαβα στην έκφραση της και στο προσωπο της πόσο απογοηευτηκε..μου έδωσε το τηλέφωνο της και έτρεξε να φύγει μακριά απο εμένα. Θέλω να την ξανά δω. Να μάθω για αυτήν και την ζωή της!
ESTÁS LEYENDO
Ο Κρατούμενος.
RomanceΉ Άνι είναι ένα κορίτσι 19 χρονών,όπου ζει στη Βραζιλία με την οικογένεια της και τον μεγάλο κατά 4 χρόνια αδερφό της,τον Έντουαρτ. Έχει τελειώσει το σχολείο και εχει περασει νομικη όπου ήταν και το όνειρο της από τοτε που πήγαινε πρωτη λυκείου. Ψηλ...