Hikayem daha yeni olabilir .diğer hikâyelerden de biraz farklı bir hikaye ve başları anlamadım demeyin çünkü her şeye başlarken tereddüt ederiz ama sonra o şeyi çok seve biliriz ben ne kadar beğenilmez diye korksamda yazdım kimsa okumasa bile yazmak bana mutluluk veriyor ..
Sabah erkenden kalktım.çünkü heyecandan uyuyamıyorum. bügün liseye başlıyorum.yani bugün bu cezaevinden çïkıp normal insanlar gibi liseye gidebilirim.doğru duydunuz ben cezaevinde yaşıyorum .ama bu benim seçimin değildi...hepsi o iki insanın suçuydu.biliyorum kafanız karıştı ben size burada oluş hikayemi kısaca anlatıyim.
Annem 26 yaşındayken babamı çok sevmiş ve çok büyük bi hata yapıp bana hamile kalmış bunu babama söylediğinde babam arkasına bile bakmadan beni ve annemi terketmiş.annem hamile haliyle bana bakabilmek için bir ofiste hademe olarak işe başlamış.Annenin patronunun oğlu bir akşam ofise içerek gelmiş ve babasıyla tartışıp tam gidecekken annemi fark etmiş.annem eve giderken onu takip etmiş ve kimsenin olmadığı bi sokakta anneme tecavüz etmeye kalkmış,annem adamın elinden kurtulmuş ve yerde olan büyük bir taşı adamın kafasına geçirmiş.adam oracıkda beyin travması geçirip ölmüş.adamın babası annemi suçsuz gösterip hapse atmak için en iyi avukatları tutmuş ve hakim anneme 23 yıl hapis cezası vermiş.annem bana hamile haliyle hapse düşmüş ve beni 5ay sonra cezaevinde doğurmuş.adïmı hayal koymuş çünkü annem hayal etmekden hiçbir zaman vazgeçmezmiş ve en güzel hayalide benimle bırlikde yeni bir hayata başlamakmış ...hicbir akrabamız beni yanına almak istemediği için ben annemle birlikte bursa kalmışım işde benim buraya gelişim böyle oldu ama bize bunu yapan insanlara zamanı geldiğinde her şeyi ödeticem.....
Okulunu hep cezaevinde okudum çünkü dışarıdaki okullara gönderilmemesi yasakdı.ne kadar cezaevinde okusamda diğer yaşıtlarımdan daha zekiydim çünkü ilkokulu ve ortaokulu hep tüm derslerin beş olarak bitirdim ve İstanbul daki bir kolejden burs aldım..cezaevindeki öğretmenim hakimler ve savcılarla konuşup benim İstanbul da okumam için izin almïş.hocam bana bu mutlu haberi verdiğinde resmen sevinçden havalara uçtup artık bu cezaevinden çıkıp normal insanlar gibi yaşaya bilicem ve en önemlisi bizi buraya rıkan adamdan intikamı mı alabilirim.aynı zamanda gittiğim koleji 1,.likle bitirip hayalindeki meslek olan hakimliği yapabilirim bu benim için müthiş bir fırsat bekle beni İstanbul ben geliyorum....
İnşallah yeni bölümü sevmişsinizdir.illeri bölümler daha heyecanlı çünkü kızımız koleje başlıyor.her yazar gibi öppüldünüz demek yerine bir fark yapıyorum
Hayal ediniz....diye bitiriyorum,sizi seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koğuş Gülü
Teen FictionKoğuşta dünyaya gelen bir bebek annesini çok severek ve babasından nefret ederek büyüdü.şimdi ise bu koğuş dan çıkıp hayatı ona zindan edenlerden intikam alma zamanı Ben hayal ardıçhayat bana daha küçükken en büyük dersi verdi bu dünyada"hayal ettik...