Tolgaya doģru yürüyordum ona bakdığımda o pic gülümsemesiyle bana bakıyodum tam yanına oturacakken önümdeki sıranım bos olduğunu gördüm ve oraya oturdum.bide bunca şeyden sonra yanınamı oturacakdım tabikide hayır
Teneffüs zili çaldığında sınıfdaki herkez teker teker sınıfdan çıktı bende karnımın gurudadığını duyunca bugün hiç yemek yemediğim aklıma geldi ve kantine inmeye karar verdim.kantini bulmak dandığımdanda kolay olmuşdu hemen sıraya girip sıranın bana gelmesini bekledim.sıra bana geldiģinde kaşarlı tost ve ayran alıp kantinin en köşesindeki masaya oturup tostumu yemeye başladım.bir anda yanımdaki sandalyenin çekilmesiyle yanıma oturan kişiye bakdım.uzun boylu sarı saçlı bir kız "merhaba ben seda seninle aynı sınıfdayım seninle arkadaş olmak istiyorum adın ne "dedi.aslımda insanlara karşı hep ön yargılı davranmışımdır bu sanırım cezaevinde büyümemden kaynaklanıyor ama bu okulda en azından bir arkadaşım olmasını istediğimden kızla arkadaş olmaya karar verdim."bende masal okula yeni geldim tanışdıģımıza memnun oldum"sedabana gülümsedi ve bir an kolumdan tutup beni çekiźtirmeye başladı .ben kolumu elinden kurtarmaya çalışırken o bir anda durdu "masalcım sana Okulu gezdirmek istiyorum bir an önce hadi beni takip et"bu kız gerçekden tuafdı anladığım kadarıyla acele karar veren bir insandı.seda beni kolumdan çekiştirerek bahćeye çıkardı ve bir sahanın ortasına geldiğimizde kolumu bırakdı.ben şaşkınlıkla etraf neden bu kadar kalabalık diye düşünürken bir anda en sevdiğim kankam (!)tolga bena doğru yürümeye başladı.aramızda en az 3 adımlık mesafe kalınca durdu.
"Hayalcim sabah sana okul kurallarından bahsetmişdim hatıtlıyor musun "hiç unutabilirmiyimki o kurallar yüzünden ilk öpücüğümü almışdım hemde iki kere "ee yani tolga sadede gel seninle ve şu havada uçan egonla hiç uğraşamam" dedim kimbilir gine ne diyipde canımı sıkıcakdı işin garibi neden tolganın olduğu yerde herzaman bir kalabalık oluyordu yani bu kadar insanın hiç mi işi yokda burda bizi izliyorlar
"Tamam o zaman hiç uzatmadan sadede geliyorum 2 setten oluşan bir basketbol maçı yapıcaz 15 sayı alan kazanır ödüle gelince kaybeden kazananın 1 ay boyunca kölesi olacak korkupda kaybederim diye tırstıydan oynamaya bilirsin " dedi aslında basketbolda çok iyiyimdir cezaevindeyken bir abla bana öğretmişdi ve gayet iyi oynardım ama tolgada cok iyi oynuyormus gibi duruyor "nooldu güzelim niye sustun yoksa korktunmu tabi sende haklısün senin gibi bir insan be anlar basketboldan yoksa baban sena hic basketbol öģretmedimi" dedi sinirlerim şuan hat safaya çıkmışdı sendenmi korkucam tamam oynayalım hatta şimdi ödül benim için uygun "dedim tilga ıslık çalınca bir çocuk elinde topla geldi ve topu taolgaya uzattı "tamam o zaman başlayalım sana bol şanslar nasılsa ihtiyacın olacak" dedi ve macı başlartı....
Neredeyse 1 saat olmuşdu ve bir seti tolga bir seti ben almışdım bu son setti ve alan kazanıcakdı."hakkını vermek gerekir gerçekden bir kıza göre müthis oynuyorsun ama ben kazanıcam"dedi ona laf yetiştorecek halim kalmamışdı hızlı hızlı nedes alıyodum cok yorulmuşdum ama bu set benim olucakdü ve o tolga denen sahısı kölem olarak bir ay sürüm sürüm sürümdürecekdim
Top bendeydi ve tolga topu alamak için büyük bir çaba sarfediyordu tolga beni bir anda kolumdan tutup öptü ve ben o şokla ropu yere düşürdüm tabi tolga bu fırsatı kaçırırmı topu benden öce aldı ve sürüklemeye başladı resmen hile yapmışdı ama kimse bişey demiyordu bu nasıl bir maçdı ya koşarak tolgaya yetisdim tolga topu ustaca sektoriyordu ben almaya çalısıyordum ama nafile "nooldu asi kız kaybediyosun bu son sayı biliyorsun dimi yani kısacası kaybetmeye hazır mısın " dedi ve topu potaya doğru armak için zıpladı bende onunla birlikde sıçradım .....
Yeni bölüm le karşınızdayım biraz hızlı gidiyor olabilirim ama benim hikayemi dierleri den ayıranda bu zaten yazım yanlışlarına gelirsek telwfondan yazıyorum ve be kadar dikkat etsemde bazen yanlış yazabiliyorum o yüzden simdiden özür dilerim sizi seviyorum canım okuyucularım benim hepiniz öpüldünüz
😘😚😙😙😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koğuş Gülü
Fiksi RemajaKoğuşta dünyaya gelen bir bebek annesini çok severek ve babasından nefret ederek büyüdü.şimdi ise bu koğuş dan çıkıp hayatı ona zindan edenlerden intikam alma zamanı Ben hayal ardıçhayat bana daha küçükken en büyük dersi verdi bu dünyada"hayal ettik...