M-am trezit in patul meu cu un urs gigantic langa si un buchet foarte marede flori langa mine .
In buchetul de flori am gasit un biletel"Buna dimineata raza de soare ! Multumesc pentru seara trecuta ! A fost super! "(Poza la media)
Schitez un zambet si ma trezesc somnoroasa din pat . Parasesc dormitorul pentru a-mi face rutina .
Astazi este foarte cald afara asa ca optez pentru o rochita alba scurta cu o pereche de sandale crem .Am plecat si am oprit la Starbucks de unde mi-am putut lua cafeaua .
O data ajunsa la atelier incep sa licrez si observ ca inspiratia ma invadeaza 😂
Deodata , concentratia mea este intrerupta de soneria telefonului .
"Buna Elsa !"
"Buna Brad !"
"Ce faci frumoaso ?"
"Muncesc , tu ce faci ?"
"Ma gandeam sa iti fac o invitatie la cina diseara !"
"Suna superrrrrrrr Brad !"-spun eu chicotind .
"Atunci la 20:00 sunt la tine "
"Bine , ne vedem !"
"Pupici pentru cea mai dulce fetita!"
"Hihi . Pupici !"-si inchid telefonul cu un zambet imens pe fata .
Am inceput sa simt ceva pentru Brad . Nu stiu de ce dar cand e in preajma mea simt cum inima o ia la galop si ma emotionez . Incep sa tremur si sa zambesc fara sa vreau !
Ma uit la ceas si observ ca e 18:00. Imi iau la revedere de la fete si plec spre casa , oarecum grabita .
Odata ajunsa imi fac un dus rapid , dupa care ma dau cu crema pe corp care mirosea a capsuni (preferatele lui Brad ) si incerc sa gasesc cu ce sa ma imbrac . Optez pentru o fusta stramta de piele si o bluza scurta neagra cu o pereche de platforme . Ma machez nu prea strident si imi fac niste bucle lejere .
P.O.V Brad
Ma grabesc cat pot de repede pentru a putea ajunge la Elsa . O ador pe fata asta ! Are ceva special care ma innebuneste !
Ma imbrac cu ceva elegant :o pereche de pantalon bleumarin su o camasa alba descheiata la baza gatului , pantofi negri lacuiti si un ceas Rolex . Imi iau cheile de la Jaguar si plec spre ea !
P.O.V Elsa
Aud un claxon si ies grabita . Afara ma astepta el , cu un trandafir rosu in mana .
"Buna frumoasooooo!"-si ma analizeaza muscandu-si buza .
"Buna si tie Brad !"
"Hai sa mergem ca daca nu o sa ramanem aici si nu o sa stii ce o sa se intample . "-imi spune el uitandu-se adanc in ochii mei .
"Nu mi-ar dispace dar imi e prea foame asa ca haide !"-spun eu dandu-l deoparte pentru a deschide usa insa bineinteles ca tot el a deschis o .
Tot drumul a fost linistit pana cand a pus o frana brusca ...Acesta este Braaaaaad ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
CITEȘTI
Elixirul iubirii ❤️
RomanceBuna ! Ma numesc Sarah si am 15 ani ! De mica imi place sa compun poezii si,mai nou, povesti ! In urmatoarea povestire pe care o sa o prezint , vreau ,in mod special, sa trageti invataturile necesare si prin ele sa invatam ce este bine ! ☺️