Pe neasteptate

17 0 0
                                    

-Elsa , vreau sa iti marturisesc ceva si nu mai pot astepta . -imi spune Brad putin agitat .
-Dar Brad poti sa mai astepti cateva minute si ajungem la restaurant unde putem vorbi linistiti acolo .
-Simt ca explodez , sincer ! -imi spune el luandu-mi mana in mana sa.
-Ei pai bine atunci .-spun eu oftand .
-De cand te-am cunoscut am inceput sa te simpatizez si sa imi fii draga . Nu esti ca celelalte si cred ca de aceea esti si speciala . As vrea sa te intreb daca nu ti-ar face placere sa fim mai mult ca prieteni .
-Brad , pot spune ca sunt in acelasi asentiment cu tine . Datorita tie am reusit sa il uit pe Alex si de aceea cred ca meriti tot ce e mai bun.
-Tu esti meritul cel mai bun .
Spunand acestea eu ma emotiomez si schitez un zambet .
-Deci ?-ma imtreaaba el ridicand din spranceana .
-Deci da !
Si deodata ii apare pe chip un zambet pe care nu l-am vazut niciodata . M am simtit  bine la gandul ca am facut pe cineva fericit.
Imi saruta mana apasat si porneste masina indrepatandu-ne la resturant fericiti.
      Dupa o saptamana
Relatia mea decurgea din ce in ce mai bine cu Brad ,acesta facandu-ma sa ma simt cea mai iubita persoana pe zi ce trece .
  Sunt in birou si lucrez la ultimele detalii ale noii mele colectii . Peste 2 zile se va desfasura cea de-a doua mea gala de moda din colectia rochii de mireasa . Cea mai stralicitoare creatie , cea care va fi pusa in licitatie este rochia de la media .
  Primesc un telefon de la Brad :
-Ce faci bby ? -imi spune el cu o voce cam suparata .
-Bine dragoste dar ce s-a intamplat ?
-Am o mica mare problema ...-imi spune cu o voce aproape stinsa
-Si care e aia ?
-Pai vezi tu ... mi s-a rupt sacoul de la costum la spate si la gala nu am cu ma imbraca.
-Doamne iubireeee ce te bat ... Vino la mine cu el si rezolv .
-De asta te iubesc asa mult ,soare !
-Si eu te iubi , fatalaule !
Dupa o ora apare si imi da sacoul pe care il dau colegelor mele sa il modifice dupa indicatiile mele ,iar eu plec acasa cu iubi.
In seara asta urma sa mergem la o intalnire intre prieteni .
O data ajunsa acasa imi fac dus si ma imbrac asa -

Iar ca machiaj ma dau cu fond de ten , blash , putina culoare pe pleoape , rimel , tus si un ruj rosu aprins

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Iar ca machiaj ma dau cu fond de ten , blash , putina culoare pe pleoape , rimel , tus si un ruj rosu aprins . Parul mi l-am lasat pe spate si i-am facut cateva bucle lejere .
  Iubi era la fel de elegant ca mine .
   Seara a decurs bine pana cand am ajuns la destinatie...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 03, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Elixirul iubirii ❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum