Pentru inceput m-am speriat dar imediat m-a linistit Brad :
-Stai linistita , te rog . O sa mergem sa ne plimbam putin . Poate o sa poti sa te eliberezi de ceea ce te leaga de trecut .
-O idee mai buna , nici ca exista .-spun eu bucuroasa .
Am ajuns intr-un parc cam pustiub. Erau maxim3-4 cupluri peste tot , dar nu mi-a fost teama pentru ca il aveam pe Brad langa mine. Nu am mai spus-o,dar alaturi de Brad ma simt in siguranta . Simt ca pot face orice . Ne-am plimbat si mi-am deschis sufletul in fata lui care asculta foarte atent si decis sa nu spuna nimanui.
-Brad, tot ceea ce am discutat in seara asta , in locul acesta , aici vreau da ramana.
-Desigur ,Elsa. Iti promit ca totul va ramane in siguranta in my hand.
Dupa ce am mai facut un schimb de replici am hotarat amandoi ca ar fi cazul sa plecam pentru ca era destul de tarziu (1:30) iar a doua zi aveam o sedinta importanta la firma .
A doua zi ma trezzesc fericita, nestiind precis motivul si ma duc sa imi fac rutina.
Dupa ce manac , imi iau o fustita scurta ,aruncata cu o camasa alba si un sacou negru ,in picioare purtand o pereche de pantofi lejeri cu un toc mai scurt . Mi-am luat dosarele si am plecaf destul de grabita .
La ora 16:00 aveam o sedinta importanta si pana atunci trebuia sa completez anumite formulare si registre , fapt datorat sarbatoririi de ieri . La 9:00 am ajuns la atelier si m-am afundat in dosare , hartii si hartiute .
Dupa masa , ma duc in biroul meu si gasesc pe biroul meu un buchet imens,pot spune, de trandafiri . Pe bilet era inscriptionat astfel: "Iti doresc o zi frumoasa , floricico ! #B"
Mi-am dat seama instantaneu ca era Brad . Pe fata mea s-a putut zari un zambet care a ramas pe chip pana la sfarsitul zilei . Eram intr-adevar fericita !
CITEȘTI
Elixirul iubirii ❤️
RomansBuna ! Ma numesc Sarah si am 15 ani ! De mica imi place sa compun poezii si,mai nou, povesti ! In urmatoarea povestire pe care o sa o prezint , vreau ,in mod special, sa trageti invataturile necesare si prin ele sa invatam ce este bine ! ☺️