-Stiam eu ca nu trebuie sa am incredere in tine ! Asa faci mereu ! Mereu uiti !
-Draga, stii ca omul mai si greseste , mai uita ... Ce-i atata taraboi ?
-Alex , ai uitat ca astazi aveam un an de cand ne impartasim si bune si rele !
-Da, bine ! La anul o sa-mi amintesc ! Noapte buna ! Muah..
..............
Am plecat in salon sa ma linistesc si sa incerc sa uit vorbele pe care mi le-a adresat chiar omul pe care il iubesc cel mai mult !
Am luat o pastila pentru durere de cap si am inceput sa strang masa pe care am aranjat-o arat de frumos si la care m-am chinuit o zi intreaga !
Dimineata m-a prins stand la geam si gandindu-ma daca nu ar fi cazul sa fac o schimbare in viata mea .
I-am pregatit lui Alex un mic dejun rapid si am plecat inainte ca el sa se trezeasca , ca sa nu ma enervez si mai tare .
Eu lucrez la o croitorie si am doua colege care totodata Sunt si cele mai bune prietene. Le cheama Eda si Angie . Am copilarit mai mult cu Eda , insa m-am imprietenit Asa de repede si cu Angie incat o consider Sora mea .
Am ajuns la serviciu destul de nervoasa iar fetele au observat imediat si au venit imediat la mine pentru a ma intreba ce am patit.Le-am povestit cele intamplate seara trecuta si au icercat sa ma calmeze.
Seful meu e mai tupeist cu mine si mereu se comporta ciudat..cica are pretentii mai mari de la mine 😒
Cand a vazut ca stau a inceput sa tipe si sa faca , ca toti descreeratii... Enervandu-ma si mai tare ,i-am spus:
-Lasa-ma ! Lasati-ma toti ! Nu Sunt carpa voastra, nici jucaria , nici vreun alt lucru pe care sa il modelati cum vreti . Demisionez,divortez, ma mut... Ma schimb !
-Pa.. -imi spune usor iritat de vorbele mele ,seful .
Sì am plecat nervoasa.
-Aaa , Elsa...-ma striga el .
-Ce vrei ?
-Ti-ai uitat geanta!
-Esti un nesimtit!
Si am iesti val vartej din incapere,urmata de Eda si Angie ,care la
un momentdat au trebuit sa se intoarca pentru ca seful,fostul sef, tipa la ele sa se intoarca .
Am ajuns acasa ,iar Alex era plecat , in casa fiind totul in dezordine,micul dejun gasindu-l acolo unde l-am lasat.
Mi-am strans hainele intr-o valiza , nepasandu-mi de dezordinea lasata de Alex , iubitul meu , in casa . In maxim jumatate de ora eram gata . I-am lasat un bilet lui Alex in care ii spuneam :
"Tu ai ales trecutul, eu prezentul! Viitorul ti-l vei modela fara ajutorul meu ! Sa ai grija! Elsa ."
Si ma plecat in cautarea viitorului meu .
CITEȘTI
Elixirul iubirii ❤️
RomansaBuna ! Ma numesc Sarah si am 15 ani ! De mica imi place sa compun poezii si,mai nou, povesti ! In urmatoarea povestire pe care o sa o prezint , vreau ,in mod special, sa trageti invataturile necesare si prin ele sa invatam ce este bine ! ☺️