Eu gresesc cel mai bine

32 5 2
                                    

Il vad pe Alex , care , in mod ciudat , il zaresc tot cu un buchet de flori in mana , mai mic decat cel oferit de Brad .
Incer sa par calma , schitandu-i un zambet scurt :
"Scopusi durata vizitei !"-ma adresez eu lui cu o oarecare rautate si neplacere .
"Pai as vrea sa vorbim !"
"Despre?"
"Despre trecut , despre ceea ce s-a intamplat intre noi si de ce nu si despre un posibil viitor ."- si isi afiseaza un zambet pe care il detestam .
"1.Pentru mine nu mai exista trecut!
2. Cu atat mai mult un viitor , mai ales intre noi !
3.Acum nu sunt disponibila!"
"Elsa , e totul in regula?"-ii aud vocea care parea putin ingrijorat!
"Dupa cum vezi...!"-ma adresez intr-un mod sictirit lui Alex ."E totul ok, stai calm !"
"Oh,dar nu ai pierdut deloc timpul , observ !"
"Singurul timp pierdut a fost acela langa tine ! Si acum observ cat de mult pot sa te uras !"
"Am inteles .."-imi raspunde cu o urma de dezamagire in glas , dar ma prefac in continuare indiferenta .
"Altceva mai doresti ? -spun deja plictisita.
"Nu , doar vreau sa te anunt ceva .. Ca mai tarziu o sa tanjesti de dorul meu "
"Alte glume mai ai la pachet ? Hai , next !"-spun pe un ton nervos , cand deodata simt o mana ce imi inconjoara talia .
" Buna amice! S-a intamplat ceva ?"
"Nu amice ! Prietena asta a mea are probleme ... "-si se uita ciudat la mine ridicandu-mi pervers din spranceana .
" Singurul de aici care o sa aiba probleme vei fi tu daca nu faci 2 pasi inapoi , la stanga si pleci de aici ! "
"Bime ,amice!"-punand accent pe "amice"
Si pleaca cu tot cu flori si ce mai avea el in mana iar eu inchid usa , dandu-i o mare imbratisarre lui Brad si abtinandu-ma din rasputeri sa nu plang .
Apoi am plecat in salon cu Brad si dupa ce am manacat pizza lui delicioasa ne am uitat la un film , iar eu adormind in bratele lui Brad .
Cand m-am trezit a doua zi ...

Elixirul iubirii ❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum