Ma astept la ce e mai rau . Deodata aud o voce care canta chiar in spatele meu . Nu imi venea sa cred 😱
Alex canta " Locked away" . Era pentru prima data cand il ascultam si pentru prima data cand il vedeam atat de trist . Imi dau lacrimile instantaneu si parca tot ceea ce am trait cu el imi zvarcoleste trupul . Sunt nedumerita si nu stiu ce se imtampla . In clipa asta imi vine sa ii sar in brate si sa il sarut , dar am un orgloiu in mine , mama-mama.
Stau ca proasta si ma uit rugandu-ma sa termine odata si sa pot cobori de pe scena pentru a-i multumi .
Dupa ce a terminat , a facut acel gest prin care ti se ridica parul in cap : ma apuca de talie si ma trage spre el sarutandu-ma .
Incerc sa nu il resping ca sa nu fac valva in public dar il pisc de abdomen si imi da drumul , probabil de durere . Am iesit amandoi de pe scena .
Cand am ajuns in culise i-am dat o palma si am plecat spre cabina plangand ca o nebuna .
Deodata simt o mana calda care ma inconjoara . Era Brad . Nu imi venea sa cred dar in acelasi timp nu ma puteam opri din plans . (P.S: Brad este verisorul cel mai bun al lui JB ) . Ma afund in bratele lui fara sa imi dau seama iar el ma mangaie pe crestet .
Ma lasa sa plang , apoi imi spune sa ma linistesc si imi da un pahar de apa .
Dupa ce vorbim imi spune :
"Haide sa mergem sa ne plimbam . Poate te mai calmezi si tu putin . "
"De-acord"
Si plecam impreuna spre masina .
Ce e cel mai ciudat este faptul ca , pe drum , la radio, da chiar melodia "Locked away" . Bineinteles ca am inceput sa plang si mai tare . Brad a oprit masina si a oprit radio-ul . Mi-a propus sa ma duca acasa asa ca am acceptat.
Am ajuns acasa si m-a ajutat sa urc in camera . Nu stiu cand am adormit , dar dimineata am gasit un biletel pe birou pe care scria : "Buna dimineata , soare ! Sper ca esti bine ! Daca ai nevoie de ceva sa ma suni , ai nr meu deja in telefon . Te pup si o zi frumoasa sa ai :*" .
Cobor zambind scarile dar totodata suparata pe ceea ce se intamplase seara trecuta .
Cand ajung in bucatarie am placuta surpriza de a gasi micul dejun deja facut si trandafiri rosii pe toata masa . Am ramas oarecum uimita . Pana la urma era doar un necunoscut . Ne-am vazut de cateva ori la niste petreceri intre prieteni , dar nimic mai mult .
I-am dat mesaj:"Iti multumesc pentru tot ! Chiar pentru tot ! O zi frumoasa si tie ! "
Primesc inapoi un sms de la el si imi spunea:" oricand , cu mare drag ❤️"
La acest mesaj zambesc cu toate ca nu stiu de ce . Ma duc sa fac un dus pentru ca trebuia sa plec la munca , la casa mea de moda pentru a-mi incepe noua mea colectie . Mananc ceva in graba si plec . O data ajunsa acolo am marea surpriza de a-mi vedea toti prietenii si colegii de munca cu un tort imens in mana .
"Frlicitari draga noastra ! "-imi spuneau ei .
"Va multumesc din suflet dragilor , dar nu as fi facut nimic fara ajutorul vostru asa ca va multumesc !"
Apoi am primit un brat intreg de flori care mai de care mai frumoase .
Apoi am mers impreuna la masa si am sarbatorit .
Spre seara , cand sa plec acasa c primesc un mesaj . Era de la Brad .
" Sper ca ai avut o zi frumoasa ! "
"Mai mult de atat ☺️"
"Ma bucur mult ! Vreau sa iti cer o favoare !"
"Desigur!"
"Duminica este ziua de nastere a lui JB , dupa cum stii . As avea nevoie sa o partenera ! Esti disponibila ? "
"Ammm.. Cred ca da ! Mai bine sa ne intalnim sa mai discutam , asa ma pot revansa si eu fata de tine "
"Mai bine 💋"
Am stabilit cu el ora , si se pare ca in 2 ore trebuia sa ma prezint la restaurant . Fac un dus rapid , imi aleg o rochie neagra cu paiete , scurta si cu spatele gol(fiind ultima mea creatie) , pantofi stileto cu toc inalt si cu floricele si un plic cu floricele care mergea de minune cu pantofii . Parul mi-l prind intr-o coada ridicata , care venea de minune cu tinuta pentru ca am parut foarte lung , iar coafura ma avantaja . Ma machez , nu prea strident , imi iau salul si ma urc in masina si plec .
O data ajunsa acolo , intru si observ ca toti ochii sunt indreptati spre mine . Ma rusinez putin dad merg cu capul sus pana la masa unde era Brad .
"Buna seara !"-ii spun eu timida .
"Buna ...oo Doamne .. Seara , seara !"
Ma asez la masa dar nu ma simt in largul , totusi incerc sa ma acomodez cu persoanele care se uitau la mine .
"Vreau sa sesizez ca arati superb in seara aceasta ! Nu ca nu ai arata si in celelte seri dar acum chiar m-ai lasat masca ! "
"Multumesc ,draga ! Nici tu nu esti mai prejos ! "
"Daca spui tu , asa sa fie , madame ! "-si incepem amandoi sa radem .
Seara a fost una linistita , in care am vorbit diferite lucruri si ne-am cunoscut mai bine ! Mi se parea chiar chipes ! Oare sa ma fi indragostit de el ? Nu , nu se poate ! Gandesc prea departe ! -imi spuneam .
"Cred ca ar trebui sa mergem !"
"Complet de-acord cu tine!"-spune el privindu-ma tinta .
"As dori , daca mi-ai face aceasta onoare , sa te pot conduce eu acasa !"
"Desigur !" -ii raspund zambind si ii trimit mesaj soferului meu zicandu-i sa nu ma mai astepte .
Drumul a fost unul la fel de linistit ca si la restaurant . Dar la un momentdat observ ca vireaza la stanga si o luam pe un drum necunoscut .
CITEȘTI
Elixirul iubirii ❤️
RomantizmBuna ! Ma numesc Sarah si am 15 ani ! De mica imi place sa compun poezii si,mai nou, povesti ! In urmatoarea povestire pe care o sa o prezint , vreau ,in mod special, sa trageti invataturile necesare si prin ele sa invatam ce este bine ! ☺️