Kartą gimė viena mergaitė vardu Kotryna. Ji buvo vampyrų vaikas. Jai suėjo 13. Ji stovėjo prie veidrodžio ir galvojo. Prie jos priėjo jos tėtis ir sako:
-Jau atėjo laikas, dukrele.
- Omeny turi, kad jau atvažiavo Tomas???
- Taip. Juk prisimeni, kad jis yra vyriauses Gornogo karaliaus pasiuntinys ir tarnas. Jis nuveda vampytus į Gornogą.Gornogas yra vampyrų šalis. Ten vampyrai gyvena ir gauna darbus. Juos paskiria pats tos šalies karalius. Bet Gornogas ir kitos šalys yra Darkirio karalystėje. Ten gyvena kitos būtybės.
Netrukus pasigirdo beldimas į duris. Kotryna nuėjo ir atidarė duris.
- Sveika. Aš Tomas.
- Sveikas Tomai! Senai matytas! - greitai iš kito kambario atlėkė Kotrynos tėtis ir sušuko.
- Tėti, tyliau, dar kaimynus pazadinsi.
- Sveiki, pone. Atėjau paimti jūsų dukros. Nuvesiu į Gornagą.
- Visalaik laukiau šios akimirkos!!!
- Kotryna, mum reikia jau eiti.
- Gerai, Tomai. Iki, tėti! Iki pasimatymo.
- Iki! Sėkmės!Po valdos jie atkelevo į Gornago pilį. Tomas ją nuvedė į sosto menę. Ten buvo karalius. Jie abu nusilenkė karaliui. Karalius prabilo:
- Kaip matau atvedei ją. Dabar palik mus vienus, Tomai.
- Taip, jūsų didenybę.
Tomas išėjo.- Sveika, Kotryna. Aš karalius Kraulis. Valdau vampyrų šalį. Kaip žinai, kad kad kiekviena vampyrė tampa tarnaite. Bet jų visų plaukai pasidaro balti, o tavo plaukai liko rudi. Tai nusprendžiau, kad tu būsi kareivė.
- Bet, milorde, taisyklės draudžia.
- Kotryna, tu išimtis. Aš karalius. Tai galiu padaryti tau išimti. Šį vakarą ateik į jaudają menę. Ten bus ištikti kitų vampyrų kareivių grupės kaip ir tavo grupė.Prasidėjo vakarienė. Visi naujokai buvo ant scenos. Taip pat ir Kotryna. Visi vampyrai nustebę spoksojo į ją. Kotryna taps pirmaja vampyrų kareive. Visi karei buvo paskirstyti į grupes. Nuo "Grupė 1" iki "Grupė 8" . "Grupė 1" buvo stipriausia, o "Grupė 8 " buvo silpniause. Taip iš eilės pagal jėga jie buvo paskirstyti. Kotryna paėmė "Kraujo veidrodį ". Ant jo atsirasdavo užrašas į kurę grupę papuldavo vampyras. Ji žiūrėjo į jį ir greitą perskaitė užrašą.
- Mirties karys.
Visi pradėjo murmėti po nosimis. Kotryna sutrikusi pasižiūrėjo į Karalių. Jis paėmė veidrodį ir pasakė :
- Tiktai taip. Mirties karys. Kotryna, rytoj ryte, vos saulėj patekėjus ateik pas mane. O dabar švęskime.Po kelių valandų vakarienė baigėsi. Kotryna nuėjo į jai paskirtą kambarį. Greitai susitvarkė atsiveštus daiktus. Ji nėjo miegoti, nes vampyrai nemiega. Ryte nuėjo į menę.
P.S. Kitoj dalį jūs perskaitysite, kaip Kotryna susitiko su vilkolakiu. Aišku vėliau jie vienas kitą pamils.
YOU ARE READING
Tikra meilė niekada neišnyksta
RomanceŠi istorija apie Kotrynos ir Izako meilę. Kotryna yra vampyrė, o Izakas vilkolakis. Jie praeis daug išbandymų ir problemų. Ar jie pamils vienas kitą? Ar Kotryna gali nepaklusti vampyrų taisyklėm? Ar tūkstantį metų buve priešai gali susivienyti? Vi...