Kotryna tenai pamatė karaliu, Tomą ir keturis vampyrus. Ji pasisveikino :
- Laba ryta, jūsų didenybę, Tomai.
- Sveika. Kaip matau tu klausai manęs. Kaip matau iš tavęs išeis nebloga "Mirties kare". Taigi, šia yra tavo grupiokai Edvinas, Fregas, Harsonas ir Funelas. Tu pradėsi su jais dirbti.
- Taip, jūsų didenybę.
- Dabar eik su jeis. Jie tau aprodys ką reikia.Jie visi aprodė Kotrynai patalpas kuriose treniruosis. Po to Kotryna susitiko su grupės vadovu.
- Laba ryta. Aš tavo vadovas. Turi klausimų?
- Taip, vade. Kuo ipatingas šis būrys?
- Visi šioje grupėje turi galia. Pavyzdžiui Edvinas turi vandens galia, Harsonas - ugnies galia, Fenulas pasiverčia nematomu, Fregas gali kiaurai sienomis vaikščioti, o aš turiu vėjo galia.
- Vade, bet aš neturiu jokių galių...
- Mum visiem taip buvo. Treniruosis ir tavo galia pasirodys.Po keturių mėnesių
Kotrynos galios pasirodė. Tai buvo proto galia. Ji galėjo nužudyti bet ką su savo mintimis. Ji pasikeitė. Ji tapo žiauri. Negailestinga.
Kotrynai buvo paskirta saugoti įėjimą į Gornogą. Ir ji pamatė vieną vilkolakį. Ji priėjo prie jo su rimtu veidu ir paklausė :
- Ką tu veiki? Juk žinai, kad aš galiu tave akimirksniu nedėt.
- Aš Izakas, vilkolakis. Atnešiau laišką karaliui Kraului nuo vilkolakių karaliaus Ginjo.
- Hahahah!!! Tu čia atvykai, nors žinojai, kad vampyrai tave nudės.
- Prašau, įleisk...
- Nu gerai, gerai. Eime.
Jie įėjo į tvirtovę kur vampyrai treniruojasi. Visi į Izaką žiūrėjo žudančiu žvilgsniu.
- Nurimk, jis su manim.Taip ir Kotryna nuvedė jį pas karaliu Krauli.
- Jūsų didenybę, atvedžiau vilkolakį Izaką. Jis atnešė laišką.
Tada Kotryna tyliai pasakė Izakui.
- Rink žodžius atsargiai ir elkis pagarbiai. Tai gali tau kainuoti gyvybę.
Jis garsiai nurijo seilę. Izakas jau pradėjo eiti pirmyn, bet Kotryna jį sulaikė ir tyliai sušnabždėjo į ausį :
- Geriau neik. Jis tai nedavė leidimo prieiti. Pokalbi turi pradėt karalius. Jai ne, tu mires.Karalius apžiūrėjo jį. Po kelių minučių prabilo.
- Prieik.
Izakas priėjo
- Duok laišką. Aš jį garsiai perskaitysiu.
Karalius paėmė laišką ir pradėjo skaityti.
- Karaliau Krauli. Tavo vampyrai vis puola žmones. Po savaitės atvyksiu pulti tavo šalies. Be to, kviečiu Kotryna į dvikova su Gunu. Karalius Ginjas.
- Jūsų didenybę, ar galėčiau jau eiti rinkt Kariuomene?
- Taip, Kotryna, tik Izaką išvesk iš čia.
-Taip, jūsų didenybę.
Kotryna išvedė Izaką Gornogo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tikra meilė niekada neišnyksta
RomantizmŠi istorija apie Kotrynos ir Izako meilę. Kotryna yra vampyrė, o Izakas vilkolakis. Jie praeis daug išbandymų ir problemų. Ar jie pamils vienas kitą? Ar Kotryna gali nepaklusti vampyrų taisyklėm? Ar tūkstantį metų buve priešai gali susivienyti? Vi...