Family dinner

165 9 3
                                    

Jeg sidder og kigger hen over de 8 hoveder rundt om spisebordet for at kunne se hen på min kæreste og "plejefætter". Dylan og jeg blev kærester igår så det er nyt for mig. Min fætter bruger mig lidt. Ryan som er min plejefætters navn ser ikke ud til at være glad for Dylan. Jeg får øjenkontakt med Ryan og han stirrer uforståeligt på mig. Jeg glider ned fra køkkenbordet da jeg kan se Ryan er på vej over mod mig. Oh No. Jeg har ikke set Ryan i et halvt år. Han tager fat i min arm og hiver mig ind på toilettet da han er henne mod os. Han tjekker om nogle har set os. Nope. Jeg stiller mig op af vasken.

Han stiller sig tæt på mig, så tæt at jeg kan mærke hans varme mod min hud. Hans brune øjne tiltrækker mig bare. Hvilket er så klamt, han er min fætter. "Jeg er ikke tilfreds med dit lille skuespil." Siger han og lægger armene over kors. "Skuespil?" Spørger jeg forvirret og prøver ikke at få øjenkontakt med ham. "Du har inviteret din skolekammerat over for at gøre mig jaloux. Du har sikkert hørt jeg har fået en kæreste." Siger han og kører sin højre hånd gennem håret. "Hvad har du?!" Råber jeg og han holder mig for munden. Nu står han helt op af mig. Urolig meget. Han slipper grebet om min mund og hviler sine hænder på vasken bag mig. "Dagen efter vi var til fest sammen." Siger han og tager hænderne ned på mine hofter. "Jeg er ligeglad" svarer jeg og prøver at modstå trangen til at kysse ham. "Er du?" Spørger han og trækker mig ind til ham. Jeg kan ikke modstå det mere. Vi skal til at kysse da det banker på.

"Ryan?" Kommer det ude fra den anden side af døren.
"Ja?" Siger han og kysser mig lydløst på halsen. Jeg sætter mig op på bordet.
"Din onkel Freddie skal fortælle en historie." Svarer tante Destany.
"Jaja jeg kommer" svarer han og bliver så ved. Han trækker sig. Inden han når at vende sig trækker jeg ham på halsen.
"Dylan, han er min kæreste. Vi må stoppe." Siger jeg og kigger ham i øjnene. Han ryster på hovedet mens han ser skuffet ud. Jeg skubber ham ud af døren og går selv ud nogle minutter efter.

Min plejefar Freddie og min plejemor Julia står og snakker med de voksne. Dylan står og snakker med Ryans bror Brody. Ryan står i hjørnet med sin telefon. Jeg går forbi Ryan og han hvisker "ikke giv slip". Jeg ryster det ud af mit hoved og går hen til Dylan. Min kæreste. Han tager armen om mig og kysser mig blidt på kinden. Jeg falder i snak med Dylan og Brody.

~*~*~*~

Vi sidder ved bordet. Dylan på den ene side af mig og tante Destany på den anden. "Har du tænkt på at opsøge din mor og far, skat?" Spørger tante Destany og nusser mig i håret. "Min mor er død..." Svarer jeg og kigger ned i bordet og fisker efter Dylans hånd der hurtig bliver fundet på mit lår. "Nå ja... Det er jeg ked af at jeg bragte op..." Svarer tante Destany og spiser videre på sin kalkunbacon. Moster Olivia puffer blidt til min mor. Hun kigger op fra maden og siger "Mel jeg tror lige vi skal snakke bagefter.".

Åh nej... Sidste gang vi skulle snakke var det fordi jeg var kommet hjem fra en fest sent... Jeg er bange...

Første kapitel! Hvad synes i? Der kommer ikke noget op til men måske med en uges mellemrum. Vi seees:)

~My life~Where stories live. Discover now