Angel PROV
Buna , sunt Angel Rose Hope , am 16 ani , si traiesc alaturi de tata si fratele meu . Mama .. ei bine ea acum ceva timp ne-a parasit a plecat si nu ne-a mai cautat . Acum 3 ani Lucifer , a cucerit pamantul . Nimeni nu la vazut vre o data , dar se zice ca doar dintr-o privire te-ar omora . Azi am balul . Va intrebati ce bal ? Pai la varsta de 16 ani fetele sunt adunate la un bal pentru a fii alese de un stapan . De cand Lucifer a cucerit pamantul pe lume sau creat multe creaturi . Vampi , varcopaci , demoni , spirite si chiar ingeri .
-Angel , scumpo , am un cadou pentru tine .
-Tati nu trebuia sa iti irosesti bani stii asta .
-Scumpo azi e ultima zii cu tine , asa ca acum esti speciala . Imi va fii asa dor de tine .
-Si mie tata .
-Apropo vine Selena azi sa ne pregatim .
-Ok scumpo bafta .
-Multumesc .
Deschid cutia data de tata , si gasesc o rochie roz pal . Wow e superba , in aceasi cutie mai gasesc niste pantofi crem cu toc . Deodata aud un ciocanit .
-Intra
-Buna surioara
-Buna Zac
-Surioara vreau sa iti dau ceva ce iti va aminti mereu de mine
-Zac stii ca nu trebuia
-Hai taci , si nu ma refuza
-Mersi fratioare
-Deschide si spunemi daca iti place
- Ok . Cand deschid cutia raman blocata iar lacrimile ameninta sa cada .
-Doamne Zac este superb . Multumesc
-Nu ai de ce surioara .
Si dupa asta pleca . Imediat apare Selena .
-Esti gata ?
-Sa zicem
-Ok hai sa ne pregatim
-Ok
Eu sunt imbracata :
Iar Selena :
-Wow
Spunem amandoua . Ok am coborat jos unde am mai discutat cu tata si Zac . Se aude un claxon . Limuzina pentru bal .
-Ok bafta fetita mea , tati te iubeste mult .
-Si eu pe tine tati
-Surioara mea sa nu uiti frati pentru todeauna . Promiti ?
-Promit
Ne aflam in limuzina si ajungem la bal , acolo sunt multe persoane oameni si monstri .Ok acum se striga numele nostru , si de cine am fost luati .
-Domnisoara Hope este luata de domnul Black .
-Domnisoara ....
Si tot asa . Selena nu era de dat pentru ca era sora unui monstru dar , intr-un fel ma bucur ca am picat acolo , voi fii cu ea .
-Doamne ,imi pare atat de rau Angel ! Promit ca voi fii acolo pentru tine .
-Macar imi zici si mie cine e fratele tau acum ?
-Darck Black , LUCIFER
-Ce ? 😯
Deodata usile mari ale salii de bal se deschide si pe ea intra EL urmat de 3 badigarzi
-Buna, surioara , iubire !
Se auzi vocea lui atat de groasa .
PRIMUL CAPITOL ! DECI VA PLACE ?
Angel ❤😇
CITEȘTI
Regina Iadului
RomantizmAngel Rose Hope o fata de 16 ani , este daruita LUI inainte sa se nasca de mama sa ! Darck Black regele iadului mai pe surt Lucifer ! Va ajungel Angel sa il iubeasca ? Afla doar in Regina iadului