Capitolul 19

334 17 1
                                    

Angel PROV

-Hei surioara , ce mai faci ?

-Ce pot face ? Stau in pat si nu nai pot de dureri , tu ce faci ?

-Am venit sa te vad , nu ti-a dat Darck venin ?

-Lam eliminat . Nu il mai pot bea .

-Ma duc sa chem doctorul ?

-Mai bine cheamal pe Darck , langa el bebe se calmeaza .

Zac fuge pe usa rapid dupa Darck , sunt in ultimile zile pana nasc iar eu nu mai pot . Am dureri ingrozitoare , vomit mereu , nu pot dormii , am pofte . Si sunt uriasa . Baietii  si Selena incearca sa ma ajute , dar nu prea pot  , pana acum doar veninul lui Darck era ca un calmant , acum si pe ala in elimin  .

-Ce sa intamplat ingerul meu ?

-Vino langa mine , stii ca langa tine bebe se calmeaza .

-Of dar am atatea treburi .

-Atunci pleaca de aici , voi suporta durerile !

-Oh regina mea . Ce face printul meu , iar ii face probleme lui mami ? Piticul meu .

-Darck nu il mai intarata .

-Nu stiu ce pot face ok ? Veninul nu il mai acepta vocea mea il agita si mai rau iar atingerile mele nu fac nimic . Ma simt inutil .

-Iubitule nu esti  inutil . Esti perfect . Dar ca bebe are prea multa energie . Cheama  doctorul sa imi dea niste calmante si totul va fii bine . Ok iubire ?

-Imi pare asa de rau Angel . Ma voi duce dupa doctor .

A fugit pe usa dupa doctor . Il inteleg si nu il invinui . Nu ma mai poate ajuta si ii e greu . E langa mine mereu si stiu ca vede durerea mea si inebuneste pentru ca stie  ca nu are cu ce ma ajuta .

-Regina .

-Oh doctore ce ma bucur ca ati venit .

-Da da stiu sunt un doctor adorabil .

-Da , dar acum ma bucur ca ma puteti ajuta .

-Fac si eu ce pot . Asa , cum e pana acum ?

Zice in timp ce imi face injectia

-Nu mai acepta veninul , dureri mari , pofte , varsaturi , nopti albe .

-Inseamna ca se apropie nasterea . Rege aveti grija ca ar putea sa nasca ori cand .

-Am inteles .

Darck a plecat sa conuca doctorul imediat ce mi-a facut calmantul . In timpul asta Lucas misca din manute si picioruse , din ce in ce mai tare .

-Of puiule , mai asteapta putin si poti sa te mistii liber , dar mai asteapta umpic .

Darck intra pe usa , vine spre pat si se aseaza langa mine , pupandumi burtica si  sarutanduma si pe mine .

-Noapte buna regina inimi mele , noapte buna puiul meu . ❤😇

-Noapte buna iubire . ❤😍




Hei capitol nou , scurt dar nu prea am inspiratie .

Angel ❤

Regina IaduluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum