Epilog

367 17 8
                                    

Louis Prov 

-Mama , cum e Angel , ce a spus doctorul ?

-Nici macar o schimbare , maine o sa o deconecteze de la aparate .

-A fost in coma doua luni , si tot nu sa intamplat nimic . Daca eram cu ea , nu avea acidentul de masina , si era cu noi . 

-Shh puiule nu a fost vina ta . 

-Putem sa o vedem  ?

-Da puiule , dar nu sta mult .

-Ok mama 

Pornesc spre salonul surori mele , imi e asa dor de ea . Nu trebuia sa fiu asa de dur cu ea . 

-Angel ... surioara , stiu ca te-am  suparat dar hai ingeras trezestete . Tipa la mine fa ceva , doar trezestete pitico te rog .

Angel Prov 

Unde sunt ? Ce sa intamplat cu mine ? Deschid ochii si o lumina orbitoare ma face sa ii inchid la loc , Louis stand langa mine uimit . 

-Unde sunt ?

-Oh suriara mea , ingerasul meu , pitica mea traiesti stai aici ma duc sa chem un doctor .

-Louis stai , Darck unde e  ?

-Cine ?

-Darck ... sotul meu , am pierdut copilul din cauza mamei lui , te rog cheamal .

-Aaaaa ma duc sa chem doctorul  ....

Si a fugit pe usa , ce naibi se intampla ? Deodata un doctor intra pe usa grabit cu mama Louis si tata dupa el . 

-Buna ziua domnisoara Hope .

-Buna ziua ...

-Unde e Darck mama ?

-Cine ?

-Sotul meu ...

-Doamna stati calma , e ceva normal , in aceste doua luni cat a stat in coma a creat o lume a ei .Domnisoara , ai avut in urma cu doua luni un acident de masina , de atunci stati in coma .

-Adica mi-am  imaginat totul ?

-Asa este .

-Vreau acasa .

-Imediat , sa veniti sa semnati actele de externare .



SI CAM ASCEASTA ESTE CARTEA . VA MULTUMESC CA ATI FOST ALATURI DE ANGEL , SI STIU CA NU LA ASTA VA ASTEPTATI  , DAR .. SUURPRIZA . C-AM  ATAT .MULTI PUPICI 

Regina IaduluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum