Capitolul15

420 24 1
                                    

Angel PROV

Azi vine Ruxi , mare agitatie . Cobor scarile cu gandul de a iesi in gradina . Merg cu o mana pe spate . E al dracu de greu sa mai cari o persoana dupa tine . Merg usor spre imensa usa . I-am zis gardianului sa imi deschida usa si nu a vrut ii zic o data , de doua ori , de trei ori . O gata deja m-am enervat .

-Stii cine sunt eu ? -zic deja tipand-

-Regina

-Si atunci de ce nu imi deschizi usa asta nenorocita ?

-Pentru ca nu iti ascult ordinele . Nu stiu ce a vazut regele la tine dar in fata mea esti doar o tarfa !

-CE AI ZIS ? -se aude vocea demonica a lui Darck - cum iti poti numi regina tarfa ? Si cum nu ii ascult ordinile ? Conor , Adam duceti acest om mizerabil in temnita ma voi ocupa de el mai tarziu . Regina mea esti bine ?

-Da , doar vream aer curat . Se apropie termenul iar eu ma simt rau .

-Si mie de ce nu mi-ai zis iubirea mea ?

-Erai si esti ocupat cu venirea lui Roxi si nu am vrut sa te deranje....

Nu apuc sa zic nimic pentru ca o durere imensa ma apuca , imediat  imi pun mana pe burtica si incep sa ametesc .

-Darck ....

Atat am mai apucat sa zic pentru ca am vazut negru in fata .

Darck PROV

Vorbeam cu Angel si dintr-o data imi sopteste numele si lesina . Stiu ii e greu pentru ca e inca om cu sarcina . Dar ce naibi . Niciun copil nu sa mai manifestat vrodata asa . Am luato si am fugit la spital . De aici medicul a preluato , nu e gata sarcina dar daca trebuie ii va provoca travaliul .

Angel PROV

M-am trezit intr-o camera alba . Sunt la spital , de ce nu ma dus in camera noastra . El unde este ?  Pe usa intra doctorul

-Buna ziua regina .

-Cand pot pleca ?

-Regina stiti ca mai aveti putin sa nasteti ,  deci ar trebui sa stati aici .

-Dar eu nu vreau sa stau aici . Eu vreau acasa .

-Regina ...

-Nicio regina nu vreau sa stau aici . Pot sta si acasa .

-Chematil pe rege -zise soptit spre asistenta .

-El o sa faca dupa mine . Nu am nevoie de doctori incopetenti . Care sa imi zica ca copilul meu e mort sau ca e fata sau ca nu stiu eu mai ce . Eu nu vreau sa stau aici si nici macar Darck nu ma poate obliga .

-Iubito , trebuie sa ii asculti . Nu vreau sa ti se intample ceva . Sa vii se intample ceva .

-EU VREAU ACASA !

-Nu se poate .

-Ma duci acasa de buna voie ?

-Nu . Tre sa stai aici .

-Bine atunci eu Angel Rose Black iti potuncesc sa ma duci acasa .

-Nu merge la mine iubito . Merge doar pe supusi nu si pe rege .

-Mda , mai bine zii ca vrei sa scapi de mine .Vrei sa te duci si tu cu baieti la curve si nu poti de mine . Am inteles . 😢

-Angel iar incepi . De cand sa intamplat ce sa intamplat stii bine iubirea mea ca nu am mai facut nimic . Doar pe tine te iubesc .

Angel ❤

Regina IaduluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum