Angel Prov
Au trecut doua saptamani de la anuntarea logodnei mele cu Darck , doua saptamani superbe alatur de baiatul care il iubesc si de cea mai buna prietena a mea . Tata si Zac , sunt si ei bine . Maine e nunta iar eu sunt nerabdatoare , simt ca ceva se va intampla, dar nu stiu ce . Darck imi zice mereu ca va fii bine
-Iubito am o surpriza pentru tine .
-Ce este iubitule ?
-Maine vei avea o surpriza care va ramene pentru eternitate cu tine.
-Darck , te rog sa imi spui
-Of daca ma rogi asa frumos . Pai sa zicem ca , cantaretul tau preferat va ramane aici cu noi mereu .Bine pana te saturi de el .
-Adica Juss ?
-Da iubire
-Nu te cred . Vreau sa îl vad,vreau sa îl vad .
-Ok hai in camera lui .
-In ce camera ?
-Cea de langa camera ta
Nu l-am mai astepat si am fugit repede , chiar mai repede de cat ma asteptam .Cand ajung la usa ma blochez . Acum ce fac ? Ok nu vrei sa il speri asa ca o sa o iau încet . Bat la usa .
-Intra !
-Hey
-Hey , sweetheart.
-O mica intrebare , cum tea fortat Darck sa ajungi aici ?
-Sweetheart, nu ma fortat , doar ca am vrut o mica pauza si sa vin acasa .
-Acasa ?
-Da . Darck e fratele meu mai mare .
-Si mie nu mi-a spus ?
-A vrut sa iti faca o supriza pentru nunta , mai ales cand tu esti o fana asa mare .
-Impart locul 1 cu sora ta .
-Stiu . Hai sa facem o poza sa vada toata lumea ce cumnata frumoasa am .
-Ok hai ca ma duc sa mai vad cum stau cu pregatirile de nunta .-Pot sa vin si eu cu tine ?
-Desigur
Dupa ce i-am aratat rochia , costumul , si rochiile pentru domnisoare de onoare , si constumele pentru cavaleri. Ma rugat sa il fac si pe el cavaler . Cine ar fii crezut . Am stat cu el,Selly si Darck .
Azi e ziua cea mare . Azi ma marit .
Selena si celelante domnisoare de onoare erau imbracate in :
Iar Justin :
Iar eu :
Baietii si Darck :
(Nick , Zac, Austin ,Alexander si Darck )
Tati , si Zac ma vor duce la biserica .Daca va intrebati daca ei au bineserica , raspunsul e da . Numai ca acolo nu este cu credinta in Dumnezeu , si in Lucifer , deci nu are nici o problema .Ajungem la biserica iar eu emotionata era sa cad .
-Baietii nu imi dati drumul , va rog .
-Niciodata !
Si uitema pe covorul de un rosu sangeru . Ajungem in fata altarului unde Darck ma astepta . Tata si Zac iau zis amandoi sa aiba grija de mine ca alfel ii vor rupe capul .Preotul a inceput slusba .
-Lucifer . Darck Black , de buna voie si nesilit de nimeni o iei de sotie pe Angel Rose Hope , la bine si la rau , la sanatate si la greu , la bucuri si tristete , la saracie si bogatie , pana cand moartea vă va despartii ?
-DA !
-Angel Rose Hope , de buna voie si nesilita de nimeni il iei in casatorie pe Lucifer , Darck Black , la bine si la rau, la sanatate si la greu , la bucurie si tristete , la saracie si bogatie , pana cand moartea vă va despartii ?
-Da !
Dupa ce slujba a luat sfarsit am ajuns la restaurant , dupa Justin urca pe scena si incepe sa cante :
Dupa ce termina si coboara de pe scena , simt cum cineva imi pune mana pe umăr ,ma intorc si raman blocata ...-Angel , cum a putut sa nu ma chemi la propia ta nunta ?
-Darck , spunei sa plece te rog . Zic eu deja bufnind in plans
-Oh copila nu plange puiuit iti jur ca iti zic tot ce vrei , doar ascultama puiut , am facut asta din cauza ta puiut ca sa nu iti faca ceva. Doar da-mi timp .
Am vrut sa deschid gura sa zic ceva , insa am lesinat .Aud voci in jurul meu .Ma trezesc la spital , ma uit in jurul meu și il vad pe Darck
-Iubirea mea , stii cat ne-ai speriat ?
-Darck nu am patit nimic doar ca emotiile , si oboseala sau strans si de asta am lesinat .
-Nu e , chiar asta . Iubito , vom avea un copil !
-Ce ?!
SI UITATI SI CAPITOLUL . DECI ANGEL E INSARCINATA SI MAMA SA SA RENTORS , DRAGUT NU ?
ANGEL ❤😇
CITEȘTI
Regina Iadului
RomantikAngel Rose Hope o fata de 16 ani , este daruita LUI inainte sa se nasca de mama sa ! Darck Black regele iadului mai pe surt Lucifer ! Va ajungel Angel sa il iubeasca ? Afla doar in Regina iadului