Angel PROV
Ma trezesc de dimineata intr-o camera uriasa , care clar nu era a mea . Deci asta nu a fost un vis .
-Neata iubire !
-Buna !
-Bun , vreau sa stabilim niste chestii . Cand suntem noi doi ,sau Selena in jur, mi te adresezi pe nume , cand suntem cu cineva necunoscut sau ori cine mi te adresezi cu Lord , Stapan sau rege . De acum vei dormi cu mine . Si trebue sa imi zici ori ce ! A da si sa nu ma minti niciodata .
-Ok Darck .
-Bun inveti repede . Acum sa punem cateva intrebari . Mai esti virgina ?
-Da !
-Stii de ce te afli aici ?
-Am fost aleasa de tine pentru a fii sclava ta ...
-Nu ! Tu nu esti o sclava , esti logodnica mea !
-Dar cum ?
-Inainte sa te nasti , mama ta mi te-a oferit !
-Si tu de ce ai aceptat ? Adica puteai avea pe ori cine !
-Stii noi supernatulari , avem simtul asta de a ne simtii sufletele pereche ! La vampiri , culozrea ochilor se fac galben , la varcolaci mov , ingerilor alb , si demonilor negru sau rosu . Ei bine , cand am simtit-o pe mama ta in pericol mi-a spus ca mi te va da dupa ce te vei naste ! Atunci culoarea ochilor mi sau facut un rosu inchis , ceva nemai vazut ! Ei bine am cautat 16 ani ceva despre asta si am gasit . Culoare ochilor mi sau transformat in rosu inchis pentru ca tu trebue sa imi devii regina .
-Darck eu pot sa imi mai vad tatal si fratele . Doar pe ei ii mai am , ei sunt familia care mi-a mai ramas ...
-Iubito acum familia mea e si a ta , si desigur , familia ta e cea mai importanta ! Pentru ca tu esti regina mea ! Tu nu trebue sa suferi . Apropo de asta ...
-Ce sa intamplat ?
-Maine ne vom anunta logodna , si in aceasi seara trebue sa devii cu totul a mea .
-Adica ?
-Adica imi vei da puritatea ta !
A doua zii
Azi e ziua cea mare . Inca imi e frica de Darck , dar trebuie mi-a castigat increderea .Selena mi-a adus rochita pe care trebuie sa o port !
Cobor jos unde il gasesc pe Darck :
Si pe Selena :
-Wow , regina ce bine arati !
-In comparatie cu tine Selena , sunt nimic!
-Iubito !
-Regele meu !
-Hai !
-Hmm , buna seara supusi mei ! Toti ati fost invitati aici dar nu stiti de ce inca ! Ei bine vreau sa va anunt ca mi-am gasit Regina . Va mulțumesc pentru ca sînteți alături de noi .
-Iubito de acum mi te adresezi cum vrei tu ! Acum tu esti regina .
-Bine inteles Regele meu !
Nu stiu ce se intampla cu mine dar cred ca ma indrogostesc ! Nu am mai simtit asta ....
-Oh , Selena , noi ne retragem ! Sa ai grija surioara.
-Sa ai grija cu ea.
GATA CAPITOLUL . EI ? DRAGUT ?
ANGEL ❤😇
CITEȘTI
Regina Iadului
RomantizmAngel Rose Hope o fata de 16 ani , este daruita LUI inainte sa se nasca de mama sa ! Darck Black regele iadului mai pe surt Lucifer ! Va ajungel Angel sa il iubeasca ? Afla doar in Regina iadului