3.BÖLÜM

154 18 3
                                    

"Seni seviyorum" dedi. Hilali kolundan tutup kendime çektim ve onu öpmeye başladım. Bana karşılık vermeye başladı ve onun belinden tuttum o da kollarını boynuma sarmıştı.

"ENES!!" diye bir ses duyunca ikimizde kapıdaki kişiye baktık.

Bu ses çok tanıdıktı...

"Abiii" diye bağırdı Hilal. Boranın gözlerinden ateş çıkıyordu. Hilalin kolundan tutarak ayağa kaldırdı ve birden ona tokat attı. Hilalin narin ve ince bedeni yere savrulurken hicbir şey yapamıyordum. Sadece onları izliyordum. Boran Hilali içeriye gönderdi ve arkasından

"SENİ ÖLDÜRECEĞİM" diye bağırdı. Daha sonra bana döndü

"NASIL YAPARSIN LAN BUNU BENİM KIZKARDEŞİM O" dedi.

Hala hiçbir şey yapamıyordum. Bedenim olduğum yere çivilenmişti. Koltukta oturmuş. Boranın bana bağırışını dinliyordum sadece. Sesi bulanık geliyordu ve elinde nerden geldiğini göremediğim bir çakı vardı bana doğru yaklaşıyordu. Beni oturduğum yerden iteleyerek yere yatırdı, çakıyı vücudum heryerine rastgele bir sekilde batırmaya başladı. Defalarca yaptı bunu, durmuyordu canım çok acıyordu ve nefes alamıyordum. Ölüyordum işte. Vücudumda dolaşan acı giderek artıyordu.

"Enes" sesiyle korkarak uyandım.

Hala şoktaydım Boran basımda durmuş bana bakıyordu. Balkonda oturuyordum, nefesimi kontrol edemiyordum kalbim hala acıyordu. Göğsümdeki acı durmuyordu. Gözlerimden yaşlar boşalıyordu. Anlamıyorum ne oluyordu, beynim durmuştu.

⚓⚓BORAN ARICA⚓⚓

Gece saat 3 civarıydı ve yine uyanmıştım.

"Yine aynı rüya. Yeter bıktım artık istemiyorum onu görmeyi. Buna son vermem gerek artık." dedim kendi kendime ve yataktan kalktım Enesin yatağına baktığımda boştu. Evine mi gitti acaba diye düşünürken odadan çıkıp salona indim balkonun kapısını açık gördüm dışarıya baktığımda Enesi orada tek başına otururken gördüm belki onunla konuşursam daha iyi hissederim dedim ve hızlıca yanına gittim.

"Enes"

Cevap vermeyince elimi omzuna koydum ama tepki yoktu. Balkon karanlık olduğu için yüzünü göremiyordum ama sanırım burada uyuyakalmıştı. Onu biraz sarstıktan sonra aniden gözlerini açtı korkmuş görünüyordu.

"Kardeşim iyi misin?" diye sordum ama etrafa boş boş bakıyordu çok solgun görünüyordu ve çok fazla terlemişti. Eliyle göğsünü ovuşturuyordu. Suratıma korku ve endişeyle bakıyordu. Ve gözlerinden yaşLar geliyordu.

DEVRİM AKMAN

"DEVRİİİİİİİİİİİMMMM" sesiyle gözlerimi araladım ve aniden yatağıma atlayan birini hissettim bu Kuzey olmalıydı derken yatakta zıplamaya başladı.

"KUZEY SİKTİR GİT BAŞIMDAN" diye bağırdım ona

"Uyan hadi bugün yapmamız gereken işler var."

" Bugün gidip intikamımı alacağım dostum"

"Hangisini? sırada bekleyen o kadar çok intikam var ki" dedi ikimizde gülmeye başladık.

"Hadi kalk kahvaltıda konuşuruz bunları" diyerek beni odada yalnız bıraktı.

Yatakta oturur pozisyona geçip üzerimdeki t shirtü çıkardım ve komidinin üzerinde duran sigara paketinden bir tanesini yakıp dumanı var gücümle içime çektim. Kendimi farklı hissediyordum, ama bu kötü anlamda değil kendimi iyi hatta çok iyi hissediyordum.

"Noluyo bana ya?" diye konuşmaya başladım kendi kendime sonra yataktan kalkıp aşağıya indim Kuzey çoktan masada yerini almış ve kahvaltısına başlamıştı. Yanındaki sandalyeye oturunca elimde yanan sigarayı gördü ve bana dik dik bakmaya başladı

PSİKOPAT SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin