Güzel hoş bir restoranta gelmiştik. Gerçekten de buralar çok değişmişti. Derin bir nefes alarak arabadan indim. Charles'da benimle birlikte arabadan inince restorantın kapısını ittirdim. Çok fazla kişi yoktu. Zaten Mystic Falls'a kimse uğramazdı. Ortalarda boş olan bir yere geçtik. Dibimizde hemen garson bitti.
Garson menüyü uzatarak konuşmaya başladı ''Ne alırdınız efendim?'' Menüye göz atarak konuşmaya başladım. ''Spagetti napolitan ve yanında kola lütfen'' diyerek arkama yasladım. Charles da kendisine söyledikten sonra konuşmaya başladım. ''Gerçekten de buralar çok değişmiş.'' Charles eski anıları anarcasına iç çekti. ''Bir zamanlar öyleydi. Şimdi her şey kurumuş dal kadar kötü. Buralarda bir şeyler oluyor Bonnie. Dikkatli olmasın.'' Merakım iyice artıyordu. Aklıma polis merkezindeki çocuk geldi. Acaba sonra ne olmuştu? Öldüreceğinden bile bahsetmişti. Blöf yapıyor olmalıydı. Kafamdan bu düşünceleri attım.
Garson elinde yemeklerimizle birlikte servis yapmaya başladı. Spagetti çok sıcak görünüyordu. Kolamı da açtıktan sonra bardağa boşalttım. Çatalımı spagettiye batırarak tadına bakmaya başladım. Gerçekten de lezizdi. Charles'a baktığımda onun da yediğini gördüm. Ardından polis telsizinden bir ses geldi. ''Charles, acilen polis merkezine gelmelisin. Turner kaçtı. Etrafta cesetler var. Sanırım kaçarken polisleri öldürmüş.''
Bir anda yutkunamadım. O çocuk olabilir miydi? Babam peçeteye ağzını hızla sildikten sonra hemen kalktı. ''Hadi Bon seni eve bırakayım.'' ben daha şoku atlatamamışken beni eve götürmek istiyordu. Gerçekten de esrarengiz olaylar dönüyor burada. Charles kolumu tuttuğu gibi arabanın yanında bittik. Endişeliydi. Sanırım bu kaçan çocuktan korkuyorlardı. Ne kadar daha ileri gideceğini bilmiyorlardı. Ben bu düşüncelerle boğuşurken durduk. Tabiki de eve gelmiştik. Arabanın kapısını hızlıca açtığım gibi de hızlıca da kapattım. Arkama bile bakmamıştım. Ama bunun peşini bırakmayacaktım. Bu kasabada neler oluyorsa öğrenecektim.
Kısa oldu biliyorum. Oy çok fazla gelmediği için kısa yazıyorum. Lütfen hikayemi arkadaşlarınıza da önerin. Daha gelişmiş oluruz. Önümde çok güzel bir kurgu var buna emin olabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BONKAI
Science FictionKarşımdaki oydu, beni arayan adam, gerçek kimliğimi bilen adam... Babasının yanına yerleşen Bonnie, kasabada türlü türlü olayların yaşandığını öğrenir. Üstelik bunlar bir kişi tarafından yapılır. Kız ise olayların gizemini çözmeye başlar. Aslında ki...