Arkadaşlar öncelikle beni takip eden herkese çok teşekkür ederim. Bu kitaba daha yeni başladım ve inanın konusu bile daha kafamda netleşmiş değil bir çılgınlık yapıp sizlerle erkenden paylaşmak istiyorum bölümlerim Mükemmel Sapık kitabında olduğu gibi hızlı gelemeyebilir ama hafta da en az bir bölüm paylaşmaya çalışacağım. Umarım beğenirsiniz. Ve başlarken belirteyim bu roman da +18 olacak yani küfür hakaret aşağılama tecavüz ileri derece erotizm içerecek rahatsız olacak okuyucularım okumaya başlamasın diye yazıyorum... :) Hepinizi çok seviyorum...
15.04.2016 tarihinde yayınlanmaya başlanmıştır...
-------------------------------------
Soğuk'ta alev alan hisler...
Ülkesinde ki iç savaştan kaçan Zaina kadın ticareti yapan Rus mafyasının eline düşer. Burada başına gelen şeyler yüzünden tüm hayatı kararan Zaina bir de bu adamlar tarafından çok daha acımasız bir adam olan Boryenka Nikolay Sokolov'a satılır. Nikolay, Zaina'yı zorla alıkoyarak kendi yanında tutar Zaina ise artık kaçacak cesareti kendinde bulamaz. Çünkü Zaina'nın nefreti başka bir duyguya dönüşmüş. Nikolay'ın ise içinde bir bilinmezlik uyanmıştır.
* * *
Hayatı boyunca özgür olamamış ve artık özgür olmak isteyen bir güvercin düşünün. Özgürlüğü için tüm bedelleri ödemeye hazır. Ülkesinde ki yıkımdan kaçarken özgürlüğe uçtuğunu düşünüyordu ama şahin onu avladı. Güvercin pes etmeyecekti ne pahasına olursa olsun direnecekti şahine, onu öldürmesi gerekiyorsa öldürecekti, ölmesi gerekiyorsa ölecekti ama kafese kapatılmayacaktı o özgür olmalıydı.
* * *
Ailemi kaybettim, kaçmaya çalışırken kaçırıldım, tecavüze uğradım. Dilini bile bilmediğim bir ülkede kadın ticareti yapan bir çetenin elindeyim. Ne mükemmel bir kader... Özgürlüğüm için mücadele edip hayatımın bundan sonrasını mutlu bir şekilde geçirmek uğruna çabalarken şimdi hayatta kalma savaşı içinde intikam duygumu körüklüyorum. Evet alacağım intikam her gece rüyamda, acıyı kalbimden eksik etmiyorum ki unutmayayım ve asla unutmayacağım.
* * *
''Sana bir sır vereyim mi? Çok yakında bana aşık olacaksın küçüğüm, çok yakında...''
''Cehennem senin kalbin gibi buz tutarsa belki.''
''Bunu ayarlayabilirim...''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARTANESİ (Soğuk Serisi - 1)
RomanceİKİNCİ BASKISIYLA RAFLARDA. Tüm masalları unutun... Büyük, kötü Ejderha belki de sandığınız gibi değildir. Belki de sadece yaralıdır ve Prenses belki de masallarda anlatılandan çok daha cesurdur. Ülkesindeki iç savaştan kaçan Zaina kadın ticareti ya...