Herkese merhabalar;
Buradan bazı açıklamalar yapmak istiyorum öncelikle böyle heyecanlı bir yerde bitirdiğim için çok özür dilerim. Bundan sonraki tüm bölümler aynı bu şekilde heyecanlı olduğundan başka bölüm paylaşmayacağım zaten zamanım da bitti artık kaldırmam gerekiyor hikayeyi.
Son bölümle ilgili bir ipucu vereceğim çünkü bazı yanlış çıkarımlar ve benim ifade eksikliğimden kaynaklı şeyler olmuş, kitapta düzenlenmiş olacak o kısım. Nikolay ile Svetlana arasında cinsel bir durum söz konusu değil Nikolay bakir bildiğiniz gibi... Aynı şekilde Nikolay'ın acı hissinin cinsel bir bağlantısı yok bu tamamen onun psikolojisi ile ilgili bir durum cinsel durumuna bir katkısı yok. Bunu zaten açıklıyor kitapta ayrıntılı olarak... Bu onun için sorunları ve içinde ki acıları ile baş etme yöntemi acı çektiği zaman iç sıkıntılarının geçtiğini düşünüyor.
Bazı arkadaşlar haklı olarak finali burada yapmam gerektiğini yazmış bunu bende çok isterdim ve emin olun finale 4-5 bölüm kalmış olsa bunu yapardım çünkü yorumlarınızı bire bir okuyup yüzümde o aptal gülümsemenin oluşmasından çok keyif alıyorum. Fakat finale 20 bölümden fazla var ve zamanında yayınlamamın imkanı yok. Daha kitabı bitiremedim bayramdan sonra teslim etmem gerekiyor, teslim ettikten sonra da bölüm paylaşma iznim yok sonuçta bende onlarla sözleşme imzaladım. Bundan sonraki yazdıklarımda bu durumun olmaması için daha dikkat edeceğim en azından sırf hızlı bölüm paylaşmak için iki günde bir yayınlama yapmayacağım. Yazıp biriktirip belli günlerde paylaşacağım ki bir basılma durumu olduğunda yayın evine göndermeden önce sizinle final paylaşabileyim.
Kitap için beklemeyeceksiniz. Zaten bunun için uğraşıyorum günlerdir uykusuz uykusuz yazıyorum. Kasım ayı fuarında hazır olacak gelenler ile tanışıp, kucaklaşıp, ağlayarak kitaplarını imzalayacağım. (Ağlarım gibi geliyor bakıcaz artık :P )
Kitabı bulmakta sıkıntı yaşayacağınızı sanmam en azından D&R'ın ve Kitap Yurdunun internet sitesinden temin edebileceksiniz. Azarbaycan'lı takipçilerim kitabı Kitap Yurdu'ndan alabilirler sitesinin satışı mevcut.
Kitap Parola Yayınlarından çıkacak kapak tasarımı yapılıyor şuan da bittiğinde sizinle buradan ve sosyal medya hesaplarımdan paylaşacağım. Korkmayın alamayacağınız bir tasarım olmaması için güzel seçim yaptım ;)
Uzunluk konusu ile ilgili ; ilk bölümlere ilaveler olacak, bu bölümden sonra yirmi bölümden fazla var ve Nikolay'ın ağzından ilk bölümleri yazdım özellikle Zaina'yı ilk bulduğu anı. Soğuk tek kitap olacak ikinci bir kitabı olmayacak. Birde tabi erotik sahneler kalacak çünkü zaten bu bir erotik-romantik roman onları kaldırmayı düşünmüyorum.
Herkesin merak ettiği konu kitap ismine gelince de karar verdim. İki isimli olacak yine ana ismimiz SOĞUK (Kar Tanesi) ise ilave ikinci ismi (multimedya da görebilirsiniz) . İsim fikri için @celymax e çok teşekkür ederim benim çok içime sindi açıkçası. Nikolay'ın ağzından olan bölümlerde neden içime sindiğini anlayacaksınız. :)
Hepinizi çok seviyorum <3 diğer hikayelerimde de beni yalnız bırakmayacağınızı biliyorum. Değişik bir sürü kurgu var aklımda hepsini yazacağım. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARTANESİ (Soğuk Serisi - 1)
RomanceİKİNCİ BASKISIYLA RAFLARDA. Tüm masalları unutun... Büyük, kötü Ejderha belki de sandığınız gibi değildir. Belki de sadece yaralıdır ve Prenses belki de masallarda anlatılandan çok daha cesurdur. Ülkesindeki iç savaştan kaçan Zaina kadın ticareti ya...