זה כולה כדור קטן
כדור קטנטן
אבל מחורבן
הורס לי את הלב, את המוח, את היצירתיות, את עצמי, את מי שאני באמת!
הופך אותך לזומבי מסריח, מגעיל, חלול.
לרשום, ללמוד, לשנן. זה כל מה שאתה יודע מעתה והלאה.
כדור מפגר, שהורס את כולי. שבלעדיו, אני חופשיה, מרגישה כמו ציפור. ושאיתו, אני מרגישה כלואה, אין רגשות, אין דמיון. חלולה, מגעילה.
איכ, כדור מסריח! אמן תישרף.ולמה שאחרים יבינו? איזה קל זה לומר, אני מבינה את מה שעובר עליך.
בולשיט עטוף בחרא! אף אחד לא מבין חוץ מאותם אלה שבאמת מרגישים כמוני.
מרגישים חלולים כשהם לוקחים את הכדור. מרגישים שאין טעם לקיומינו. תנסו לצחוק! קדימה! נכון שזה קל?
תנסו לצחוק עם הכדור! נו! לפני שניה עשיתם את זה. מה קרה עכשיו? השרירים לא עובדים? או שהמוח לא רוצה?
תסתכלו על הידיים שלכם? אין פגם, נכון?
יופי, עכשיו, תיקחו את הכדור ותיסתכלו על הידיים שלכם. פופ, הם רועדות כאילו אתם בני שישים. מרגישים זקנים? זו רק ההתחלה!
תלכו, זה קל נכון?
מעולה, עכשיו תיקחו את הכדור ותלכו. אל תדאגו, אין לכם בעיות בלב, זה פשוט הכדור שגורם ללב שלכם להרגיש כאילו הוא אחרי מרתון. פועם חזק או מהר או גם וגם נכון? יופי! תסבלו בסיבלי! תרגישו את התיסכול!
תחשבו, תרגישו. קלי קלות! עכשיו תיקחו את הכדור ותעשו את אותו הדבר. מה קרה עכשיו? חושבים מחשבות מדכאות? מרגישים חלולים? לא מצליחים לצחוק או לכעוס או כל דבר אחר? יופי! כי כל הרשימה המחורבנת הזאת לא נגמרה! זה רק חצי ואפילו פחות! תחיו את התיסכול והסבל שאנחנו מרגישים. שכולם מסביבך אומרים לך להפסיק להפריע ולשבת בשקט. שכולם מסביבך אומרים לך שחסר לך חומר במוח ובגלל זה אתם לא מצליחים להתרכז. לנו חסר חומר במוח? לנו? אתם דוחפים כדורים לילדים מדהימים, מבריקים, רגישים, עם דמיון עצום יותר ממה שאי פעם יהיה לכם! ולנו חסר חומר במוח?! חשבתם פעם שאולי לכם יש יותר מידי חומר במוח? לא חשבתם, נכון? ולמה לא חשבתם על זה, כי אתם חושבים שיותר זה יותר טוב.
והנה לכם משפט שבטח אחד מהיותרים המציא, ״כל המוסיף גורע״
אירוני שאתם המצאתם את המשפט והוא משמש יפה נגדכם!תחשבו מה שאתם רוצים, אבל הכדור הקטן הזה, הגלולה הפיצפונית הזו, הורגת מבפנים, הורסת את המוח. בין אם אתם מרגישים ובין אם לא.
תחשבו על מה שקראתם ואל תעברו מיד לחלק הבא.
#חוףהים,מקווהשלאלהתבגרלעולם!
YOU ARE READING
מחשבות ורגשות
Short Storyזה פשוט אוסף של כל המחשבות וכל הרגשות שלי. אני ממש מקווה שאף אחד שאני מכירה לא יראה את זה...כי אני פורקת כאן את כל הדברים שלי, הרגשות העמוקים ביותר שלי, חיי היומיום שלי... נכון לכרגע, מקום ראשון בקטגורית (ואני מתרגמת את זה תירגום חופשי) רוחניות. בוד...