היום המושלם בעולם (7.11.2016)

127 12 26
                                    

שמעו שהיום היה לי יום מושלםםםםםם!!
בבוקר קמתי באיזה שבע וחצי ואמנם איחרתי לשעת אפס בעשר דקות אבל המורה בדק שיעורי בית ולא שם לב אז כיף ליייייי!!
ואז הברזתי מספורט ונשארתי במתמטקיה של יא (בגללם הייתה לי שעת אפס היום. למה אני לומדת עם יא? בר אילנית, זוכרים?) כי גם ככה אני לא עושה כלום בספורט.
ואז איחרתי לתנך כי להם יש שעת אפס ראשונה ושניה מתמט ולי רק אפס ואז ספורט ואז תנך. איחרתי לתנך. ואז הייתה הפסקה ומישהי דרכה לי על הברך המנותחת והיא כואבת. אבל למרות הכל זה היה יום מושלם. לאחר מכן היה אנגלית שעתיים והכתב יצא לי מזה יפה!!!
ואז הייתה הפסקה וכל ההפסקה צחקתי עם חברות ואז היה חינוך והמורה לא הגיעה, כל ההפסקה צרחנו וצעקנו וצחקנו ובגלל שהמורה לא הגיעה לשיעור חינוך אז נשארו לצרוח ולצחוק בשכבה. אחת המורות פתחה לנו את הכיתה כי הרעשנו😂.
והחברה שלי לשעבר הלכה הביתה בהפסקה כי היה חינוך ועיברית ומתמט ואנחנו לא נכנסות למתמט כי אנחנו בר אילניות.קיצר אז כל השיעור ישבנו בכיתה וצחקנו והרגשתי כאילו חזרנו ליסודי. בשיעור עיברית המשכנו עם הבלגן, היה כל כך כיף!!

אחר כך הייתי אמורה לנסוע באוטובוס ובסוף אמא באה לקחת אותי. הגעתי הביתה ואכלתי מלא מלא מלא ואז נסענו לרופא שיניים ואמא קצת התעצבנה עלי אבל עבר מהר. כשהגעתי ועד שסימתי ואמט הגיעה להביא לי את הדברים שהייתי אמורה לקחת איתי לחברה ברחובות, פיספסתי את האוטובוס והייתי צריכה לחכות להבא. כשחיכיתי זה לא היה נורא והיה לי מה לעשות ומה לקרוא. כשהוא הגיעה (זו הייתה הפעם הראשונה שלי לבד באוטובוס) היה נחמד וגם היה לי מה לקרוא וראיתי מודעה של כלב נאבד והפצתי בווצאפ וחברה אמרה שהיא ראתה אותו והתקשרתי, ומי יודעה, אולי עזרתי להם למצוא אותו.
וכשהגעתי ראיתי את החברה שלי והיה כל כך כיייייף ונהנו כל כך והכנו פנקייקס והיה מושלם ומהמם קיצר.

למרות שאמרתי להם שאין צורך להחזיר אותי אז הם אמרו לי טוב והם לקחו אותי לקניון אבל יצא שהם עברו את הקניון ולקחו אותי מיד הביתה!
חזרתי התקלחתי ועכשיו אני כאן כותבת לכם. היה מושלם מהמם מדהים קיצר.

מחשבות ורגשותWhere stories live. Discover now