כשהיום הזה מתעקש לא להיות טוב

89 9 11
                                    

14.11.16

אז בבוקר הייתה לי שעת אפס עם יא והיה לי כיף כל כך. אחר כך היה מבחן והלכתי הלוך חזור מהשכבה של יא לשיכבה שלי כי לא הייתי בטוחה אם המבחן שעה ראשונה או לא. וכי השארתי את התיק ב-יא. אחר כך המבחן הלך לי טוב וחזרתי לכיתת מתמט של יא כי אני נהנית שם הרבה הרבה יותר. למרות שהחברה הכי טובה שלי לשעבר (בואו פשוט נקרה לה בקיצור ההטש"ל) שהיא גם בר אילנית, אמרה לי לא להיכנס להם באמצע (היא גם בר אילנית), והיה איזה חלק קטן בי שאמר, אולי היא צודקת, ונשארתי לשבת לאיזה דקה או שתיים. ואז שאר הגוף התרומם על רגליו האחוריות ואמר: אבל שם כיף לך יותר! לכי לשם! וכך היה.

אחר כך הייתי בהפסקה עם שתי בנות. האחת חברה של ההטש"ל אבל גם שלי והשניה חברה שלי בערך. היה משעמם. ונפלו עלי פירות קטנים וקשיחים מהעץ בלי הפסקה.

ואז היה שעתיים אנגלית, וכל השעתיים היו על חברות ומה זה חברות ומה זה חבר טוב ומה זה חבר לא טוב ושמענו שיר על חברות. אחרי השיר יצאתי מיד מהכיתה כי עוד שניה בכיתי בגלל שאני וההטש"ל לומדות גם אנגלית ביחד. והמורה שאלה מה זה חבר טוב ואני כזה, ללמוד לסלוח, וההטש"ל כזה, אבל זה תלוי במידת הפגיעה. והמורה אמרה שאמרתי משהו יפה והיא גם אמרה את מה שההטש"ל אמרה. ואז היה השיר ואז יצאתי. המורה לא הסכימה לי לצאת לפני השיר. כשחזרתי לכיתה כאבה לי הברך משנו מטורף. וגם חברה ממש ממש ממש טובה שלי ושל ההטש"ל פשוט הייתה בצד של ההטש"ל (הן גם יושבות אחת ליד השניה) ושאלה אותה אם היא בסדר ולא התייחסה אלי ואני חייבת לומר שנפגעתי מזה. כולם פשוט עברו לצד של ההטש"ל.

אחר כך היה ספרות. היה מהיר כמו טיל. מתה על ספרות. ואז היה עיברית. היה לי מצחיק כי עברתי מקום (על דעת עצמי כי היה שולחן פנוי. הדליקו את המזגן והברך כאבה לי אז עברתי מקום) ישבתי מול 2 בנות. האחת ערסית~בערך השניה מזה חמודה והיא מנסה להיות ערסית אבל וואלה היא לא תשתנה, היא כן שונה מול החברות שלה אבל בתוכה היא אותה אחת. אחר כך אמא שלי לקחה אותי הביתה באוטו, היה מתמט אבל אני בר אילנית ולא נכנסת למתמט. פאן לי. הגעתי הביתה וראיתי ג'יין הבתולה. אחר כך התחלתי ללמוד. בסביבות שלוש~שלוש וחצי עד איזה שבע, כמובן שלמדתי בר אילן ולא הלך לי משהו, כזה, טוב מינוס. אחר כך ראיתי שני פרקים של ג'יין הבתולה. אחר כך פשוט ישבתי מול הטלוויזיה עם אמא שלי ולא עשיתי כלוםםםםם. סתם הייתי בפלפון.

ואז איזו אחת יצאה עלי שכאילו אמרתי למורה לאנגלית שהכתב שלה מכוער (לפני איזה שבועיים+) ושמה זה צריך להיות שאני ככה מדברת אליה כאילו היא חברה שלי, וטכלס אני בשיא הרצינות לא חושבת שהמורה אפילו שמה זין על זה, זו מורה מושלמת שהיא באמת כמו חברה שלנו והיא נורא מצחיקה וזורמת כזו ויודעת מתי לצחוק ומתי להיות רציניים וכולם פשוט אוהבים אותה. קיצר דיברנו איזה חצי שעה וזה ביאס אותי מאוד. אני יודעת שהמורה לא נפגעה אבל הבטחתי לזאתי שדיברתי איתה שאבקש סליחה מהמורה.

והייתי אמורה מחר להיפגש עם חברה אבל אמא שלי אמרה שלא ואז אמרתי לחברה שלא ואז אמא שלי אמרה כן ויש לי יותר מידי דברים לעשות אז זה כבר מאוחר מידי. ואני סופר מבואסת על זה.
ושיעור אנגלית חילחל עמוק מידי. הבנתי שוב כמה נכשלתי בלהיות חברה.

ויש לי מחר בוחן באנגלית על הזמנים ולמדתי ממש קצת. כולם עושים מחרתיים ואני וההטש"ל עושות מחר כי אנחנו מדריכות יום שדא ביחד. את ט1. סיוט של כיתה.

וגם ניסיתי להשלים בין חברים ובסוף לא עשיתי את זה כי התעצבנתי מזאתי שאמרה לי שאני צריכה לבקש סליחה מטובה. וגם מזה אני מבואסת. למזלי חברה ממש ממש ממש טובה שלי (פליצי אי לאב יו) אמרה לי ככה:
קחי שוקו ואת המחברת אנגלית, תלמדי קצת ולכי לישון לא מאוחר.

פליצי אי לאב יו.

23:39 עכשיו. לילה טוב❤

באמת ששיעור אנגלית השפיע הכי הרבה.

מחשבות ורגשותWhere stories live. Discover now