1. Karl ja tema kamp

387 42 0
                                    

Lõpuks tagasi eestis. Hawail oli muidugi tore aga ma armastan eestit.  Astume empsiga lennujaamast välja ja kohe jookseb mu vend Daniel  meile vastu. "Tere tulemast tagasi" hüüab Danny. Selle hüüdnime ma panin talle väiksena. "On hea kodus olla" lausun. Kallistame ja jagame muljeid. Olen nii õnnelik et teda jälle näen. Meie peres on kõik väga lähedased.

Emps sõidab väravast sisse. Me elame üsna suures majas linna servas. Läheme tuppa. Emps ja Danny on nii rõõmsad aga minu tuju langeb niipea kui uksest sisse astun. See maja meenutab mulle mu isa. Ta pettis mu ema ja siis kolis teise naise juurde. See ilmselt ongi osalt põhjust miks me reisile läksime. Tore et ema nüüd rõõmsam on ta pole kannatusi kuidagi ära teeninud.Liigun oma toa poole. Minu tuba on teisel korrusel. Jõuan ema ja enne ka isa magamistoa ukse taha. Kõik tuleb meelde. Mul jäi koolis paar tundi ära nii et tulin varem koju ja seal ta oli mingi võõra eidega voodis. See pilt ei kao mul vist kunagi silmade eest. Lähen edasi oma tuppa. See näeb välja täpselt samasugune kui kodust lahkudes. Panen ukse kinni ja jään kuulatama. Nad on all seega on ohutu. Teen akna lahti kust puhub sisse suvine soe tuul. Olen seda igatsenud. Hawil on minu maitse jaoks natuke liiga palav aga see oli mu ema unistus. Ronin aknast välja katusele. See on minu salakoht kui seda saab nii nimetada. Mulle meeldib siin istuda ja vaadata kuidas päike loojub.
Istun juba mõndaega kui kõlab vali naer. Ohjah see on kindlasti Karli kamp.

Nad on minu maja kõrval tänaval. Naeravad ja joovad. Ja need plikad kes koguaeg selle Karli sabas sörgivad see on lihtsalt vastik. Ma ei saa aru kuidas nad suudavad Karl vahetab tüdrukuid tihedamini kui sokke. Nojah tema on rikas ja arvab et talle on kõik lubatud. Olla kellegi sülekoer ja teha mida kõik see lollaks käseb. Õudne. Kui vähe vabadust on sellistel inimestel on. Ma ei tohi selliseks muutuda ja tegelikult ma tean et ei muutu. Need tüdrukud on taltsad aga mina mitte. Olen alati olnud terava keelega ja üsna sõjaks.

"Ja mis sa seal teed" kõlab äkki. Ei tea kellele see oli. Mulle? Ei ma ei usu pime on nad ei saa mind näha. Äkki pean silmad kinni pigistama kuna ere valgus tungi mulle silma. Kurat näitavad teistel taskulambiga silma. Mis neil viga on. Tõusen püsti ja liigun oma akna poole, et sisse ronida. Veel enne kui jõuan sisse ronida kuulen "noh kuhu nüüd nii kiire hakkas tule ka meile seltsi" ma ei vasta midagi vaid panen hoops akna kinni. Kuulen veel tänavalt naeru.

Girl from the roof (Eesti keeles)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora