HAZIRLIK

101 4 5
                                    

.........bölüm 1..........

****

   MULTİMEDYA: Fazla tanıdık bir yüz olmasın diye yabancı birini kullandım. Kim olduğunu siz tahmin edersiniz. Bulamayanlar ise ilerdeki bölümlerde açıklayacağım:)

****
 
   Güneşte kavrulmuş tenine sürüyordu güneş kremini. Bugün farklı bir heyecan vardı içinde. Kimse gelmemişti henüz. perdeyi yarılayıp baktı aşağı. Sonra "Baba!" Diye seslendi aşağı doğru. Babası gelmişti. Annesinin yanına koştu, yüzünde gülücükler saçan haliyle. Öptü yanağından annesinin."Babam gelmiş anneciğim."Dedi. Annesi yüzünde masum bir gülümsemeyle "Ee! Hadi eşyalarını topla hemen de aşağıya indirelim." Dedi.

   Güneş çoktan hazırdı zaten. Annesi odasına gitti eşyalarını aşağıya indirmesine yardım etmek için. Odaya girince ağzı açık kaldı. 2 hafta sürecek olan tatil için koca koca 4 bavul hazırlamıştı. Bu bayağı bir fazla da olsa annesi sesini çıkarmadı. İndirmesine yardım etti. Aşağıya varınca yere indirdi. Arabaya yaklaşmadı. Babası da bavulları almak için annesine doğru yaklaşmadı. Güneş de onları izliyordu. Biraz mutluydu çünkü babası ve annesi bakışıyordu. Bu yüzden araya girmeden izlemeye devam etti. 

   Derken bozdu bu sessizliği karşı komşu Yusuf Amca. Güneş'e "Kızım gidiyor musun?" Dedi. Güneş "Evet! Yusuf Amca gidiyorum. Tatilden sonra görüşürüz." Dedi. Yusuf Amca da "Yolun açık olsun." Diyerek evine girdi. Tabi bu arada babası cesaretle bavulları annesinin yanından alarak arabanın bagajına koydu. Annesi de kızına sarılıp öptü ve "Yolun açık olsun. " Diyerek vedalaştı.

   Arabaya yola koyulmuştu... Babasından arabanın klimasını açmasını istedi. Pencereyi de yarıladı. Yolculuk babasıyla güzel geçeceğe benziyordu.

  Umarım ilk bölüme göre güzel bir bölüm olmuştur. Gerçekten ilk kitabım olduğu için kısa kısa olabilir bölümler ama daha ilerdeki bölümlerde uzatacağım.

İyi günler:)

Yaz GüneşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin