Ризиковані вчинки - вдалі

23 1 0
                                    

  Чорне, як смола волосся, яскраві карі очі, ніжно рожеві губи, гострі риси обличчя. З очей так і сипляться іскри. Солодкий, солов'їний голос. Завжди модне та гарне вбрання. Замість лінз - окуляри у обережній синій оправі. Замість планшета чи телефона у руках - книга.

Звучить як казка. Неймовірна дівчина, що, здавалося б не може бути реальною.

Та саме такою є Ольга. Вона вчителька молодших класів у Львівській школі - інтернаті. Звісно, адже вона неймовірно любить дітей! Через проблеми зі здоров'ям не може мати своїх, а через відсутність чоловіка їй не дозволяють взяти із сиротинцю.

Сама знає як це, жити у такому місці. Там, де ти борпшся за життя, де кожну ніч як на варті - дивишся, щоб ні тебе, ні когось із твоїх друзів раптом не залушили подушкою. Де тебе б'ють за те, що ти в чомусь отримав успіх.

І знову Ольга йде засмучена з кабінету директора сиротинцю. Навіть тих документів, що є у неї їй не вистачає. А ще й дурноноловий директор розпускає руки, мовляв :" Лише одна ніс разом, і дитина твоя!"

Знайшовши у котре до кафе на розі будівлі вона не втримавши сліз привіталась з барменом Олегом, котрий вже став її другом.

З пів години хлопець намагався заспокоїти дівчину, але раптом їй зателефонувала завгосп інтернату, де працює Ольга. Директор був неймовірно розлючений через витівку хлопчики з її класу. Той розбив вікно у його кабінеті, а потім довго кричав, що ніхто нічого не доведе, бо ніхто не бачив.

А через відсутність ( чергову) Олі на місці він виписав їй догану. + штраф.

Тепер дівчину ніщо не могло заспокоїти. Але раптом до барнох стійки, де були дівчина та горе-заспокоювач підійшов молодий чоловік та привітався.

- Мене звуть Андрій. Я прошу вибачення, просто випадково почув вашу розмову. Знаю, у це важко буде повірити, але я хочу вам допомогти. Я теж хочу дитину, та жінки нема. Та і в мене проблеми, своїх діток не матиму. Але і в сиротинці мені відмовили. Тож давайте допоможемо одне одному!

-Олю, не слухай! Особисто мені такі ідеї не подобаються. Ну хто він такий? Тай хлопець? Родич? Знайомий? Ти його вперше бачиш! Йдіть звідси! Не морочте дівчині голову!

-Тихше, не кричи. А може він і справді допоможе? Не знаю, чому я на це йду, але я згодна!

- Чудово...

Дівчина усе пояснила Андрію, розповіла кожну дрібничку.

- Це просто жах. Що ж Олю. Не переживайте. Я можу вам допомогти. Давайте завтра о третій біля цього ж кафе. Я чекатиму вас з новинами.

-Я вам вдячна. Щоб там не було, але вдячна.

Ніхто в кафе не здогадувався хто стоїть біля стійки та розмовляє з заплаканою дівчиною. Ніхто не знав, що це був син мера. Ніхто не знав...

Через 9 місяців у кафе біля сиротинцю відчинились двері. У приміщення знайшла неймовірної краси жінка з досить округлим животиком, що виділявся з під чудової синьої сукні. Тримаючись за край її сукні ззаду зайшов маленький хлопчина. А за ним, ніби намагаючись наздогнати увійшов гарний чоловік.

- Олю, невже це ти?

-Не повіриш, Олеже. Я!

- Це нереально. Вітаю, Андріє.

- Доброго дня. Зроби будь ласка кави. Олександре Андрійовичу, привітайтесь зв своїм дядьком.

Оля посміхнулася до Олега. На все приміщення лунав веселий сміх.
Чорне, як смола волосся спадало по спині красуні, а маленький хлопчик у неї на руках бережно пестив його.  

  

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: Apr 03, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Чиясь музаWhere stories live. Discover now