Arkadaşlar hepinize tekrardan merhaba..Biliyorum uzun zamandır yazamıyorum ama artık geldim ve burdayım..
Öncelikle bu bölümü beni heycanla bekleyen @nuraykyol a ithaf etmek istiyorum😊
Medya:Okul Bahçesi
Ve arkadaşlar karakter isimlerinde küçük bir değişiklik yaptım Hande yerine Ada ismini Melike yerine de Beyza ismini kullanıcam bundan sonra.Umarım memnun kalırsınız 😊😊
Yavaş yavaş uyandığımda karnımın üstündeki baskıyı daha da fazla hissetmeye başladığımda gözlerimi açma vaktinin geldiğini anladım.Bu ne ya ay yok artık daha neler.
"Beyza kızım bu ne senin kafan neden bu kadar ağır?" dediğimde kafasını hızlıca ittim ve sert düşmesine rağmen sesini çıkarmadan uyumaya devam etti."Hayır yani beynin bu kadar ağır olamaz kafatsındandır o." Beyzanın ısrarla uyanmayışı üzerine daha fazla zorlamadım.Saat daha erken sayılırdı okul için bir buçuk saatten fazla vardı.Banyoya gidip biraz rahatlama fikri güzel gelince direk banyoya yöneldim.
Güzel bir duştan sonra yanıma aldığım kıyafetlerimi giyinmeye başladım tam çamaşırlarımı giyim ki kapı aniden açılınca biraz çığlık atmış olabilirim.
"Yaa..baba ya niye kapıyı çalmıyosun bak burda kapı var ve kapatılmış!!"
"Ya yok ben bişey görmedim zaten sen devam et,rahatına bak yani o anlamda dedim." Bide bişey görmedim diyo ya of.Neyse hemen giyiniyimde de nolur nolmaz.
Formaları giyindikten sonra Beyzayı uyandırmaya gittim ama odada kimse yoktu.Aşağı inip anneme günaydın diyip Beyzayı sordum ama formaları evde kaldığı için hemen çıkmış.Kahvaltı ettikten sonra evden çıktım ve sabahtan beri elime ilk defa aldığım telefonuma hiç mesaj gelmemiş olması... çok olağan bi durum işte.
Sınıfa girdiğimde çoğu kişinin gelmiş olduğunu fark ettim ama Beyza yoktu muhtemelen gelirdi fazla geç kalmaz derken omzuma vurulan yumrukla inledim.
"Ne o partiden erken ayrılmalar beğenmediniz mi yoksa?"
"Kızım deli misin öyle birden vurulur mu?"
"Sen onu bunu bırakta soruma cevap ver bakalım."
"Parti gayet güzledi ama limonata alkollüymüş bunu sonradan fark ettiğimde beynimde atlar tepiniyodu o yüzden gitmek zorunda kaldık.Ayrıca Aslı kolum neden bu kadar acıdı nasıl bi eldir bu."
Yüzümdeki ifade komik olacak ki Aslı gülmeye başladı ve bende duramadım ve gülmeye devam ettik.Kapıdan gelen sese doğru döndüm."Vay vay vayy..bensiz gülün tabi siz."
Aslı birden durdu,
"Bu 'civciv' bize şimdi trip mi attı anlamadım."
"Yok ya ne trip atıcam.Siz devam edin gülmeye ya ben bölmiyim"
"Oyy oy oy benim nazlı civcivim bize trip atarmış kıyamam ben ona"
Aslı söylenerek sırasına geçerken ben de Beyza sarılıp gönlünü yapmaya çalışıyodum.İçeri hocanın girmesiyle hepimiz toparlandık ve oturduk.Ders coğrafya ve ben coğrafyayı çok seviyorum.Dersin son on beş dakikasında duyuru için kulakları mahveden ince 'çın' sesi duyuldu.Müdür olduğunu tahmin ettiğim ses konuşmaya başladı.