Tabi Görürüm Canısı

36 15 2
                                    


Medya:Beyza

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

"Bak bu çok saçma tamam mı, kim olduğunu bilmediğim biri önce gecenin bi yarısında evime kadar gelip camdan içeri bir taşla not atıyor,yetmiyormuş gibi okulda voleybol oynadığımı görüp ben dolabıma gelmeden dolabın içine başka bir not atıyor ve bu beni gerçekten rahatsız etmeye başladı."

"Kanka haklısın da kim neden böyle birşey yapsın ki.Yani çok saçma ,ama bence Ege yapıyo olabilir.Sonuçta seninle arasında halledemediği sorunlar var." düşününce mantıklı gelmeye başladı aslında ama bir dakika eğer notların sahibi oysa bugün dersin sonlarında bahçede olmaması lazımdı.

"Beyza birşey sorucam,ben üstümü değiştirirken Ege bahçede miydi?" biraz düşündükten sonra

"Evet ama notu o koyucak diye birşey yok ki başka sınıflardan herhangi birini de notu dolabına koyması için ayarlamış olabilir."
Kız haklı.Ya sonuçta benim kankam tabiki zeki olacak.Aslında saçma sapan iki not yüzünden moralimi bozucak değildim.

Eve gelince sabahki tartışma aklıma gelince yüzümü ekşittim.Rahatsız olmamak elde değildi şahsen.Düşünsenize evde sürekli tartışan iki şahıs.Can sıkıcı işte ne biliyim.

Odama doğru ilerlerken mutfak ve banyo dahil bütün odalara baktım ama kimse yoktu.Derin bir nefes alıp verdikten sonra çantamı bir kenara attım,kıyafetlerimi klasik bir şekilde fırlattım ve üzerime birşeyler giyip yattım.Kulaklığımı taktım ama şarkı dinleyesim yoktu ,o yüzden telefonu başucumdaki komidine koydum.Birkaç dakika ben tavana tavan bana baktı,birbirimizle bakışarak çok atraksiyonlu dakikalar geçirirken telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim.

😏😎 A.B.İ.ler 😎😏

İbozil,sizi ekledi
İbozil,Civcivim🐣 kişini ekledi

İbozil:Selamm genjliq 😏

İbrahim abiler ne Allah aşkına?

İbozil:Ya Adanın A Beyzanın B si İbrahimin İ si işte birleştirince A.B.İ. oluyo

Tamam

Civcivim🐣 :Aa kankiler grup kurmuş sana da selam ibocum sen adaya bakma huysuz o

Ben huysuzum tabi
Neyse ben uyucam by

İbozil:Oha yatıyo musun bu saatte ajahajak

Ne varmış saatte ev boş kimse yok ohh mis sessiz bide işte öyle yani
Hadi ben kaçtım

Valla işleri yok bunların.Bide gitmiş hemen grup kurmuş.

Bi kere sola iki kere sağa döndükten sonra canım iyice sıkıldı.Annemle babamı ardım nerdesiniz diye annemin toplantısı, babamın 'işleri' varmış.

Sonu Nasıl Biter BilmiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin