3.Bölüm

14.7K 1K 232
                                    


3.BÖLÜM

Serhat ilgiyle masanın üzerindeki paralara bakan Rüzgâr'ın yüzünü incelerken gülümsüyordu. Sonunda dayanamayarak:

"Ödeseydin kim tuttu ellerini ödeme diye!" dedi.

"Serhat sus, ben bilmiyor muydum ödemesini ama ödeyemezdim!"

"Neden peki?" diye sorarken hâlâ Rüzgârın sinirlerini bozan gülümsemesi mimiklerinde dans ediyordu.

"Kaç tane inşaat işçisi Türkiye'de dolarla hesap ödüyor? Kredi kartlarımın olduğu kartlık, arabada kaldı. Muhasebeciye, dün şirketten çıkmadan nakit getirmesini söylemeyi unuttum. Kısacası her şey sanki ben bu duruma düşeyim diye planlanmış gibiydi."

"İnşaat işçisi mi?"

"Evet, bugün bir yalan konuştum hem de isteyerek değil, biraz istemişte olabilirim!" derken yüzünde ne yapacağımı bilmiyordum ifadesi vardı.

"Şu işi baştan anlat bakayım, böyle anlamıyorum!"

"Tamam en baştan anlatıyorum, şu mimar kız var ya."

"Evet."

"İşte o bugün işe başladı, inşaatta karşılaştık ve işler çığırından çıktı. Kızla her karşılaştığımda ben olmaktan çıkıyorum."

"Başka ne zaman karşılatınız ki?"

"Trabzon'da toplantıdan önce, sokakta çantasına basmıştım."

"Başka!"

"Çarşıda damarına bastım bir de!" dedi ve kahkahayla gülmeye başladı.

"Adamım ben sana neden hesabı ödemedin diyorum senin anlattıklarına bak, asıl derdin ne sen onu anlat!"

"İnşaattan sorumlu olduğumu söyledim beni ustabaşı sandı, sahibiyim diyemedim!" dedi yüzünü buruşturarak.

"Deseydin sen de neden demedin ben biliyorum ama neyse!"

"Ne biliyorsun?"

"Tamam boş ver!"

"Şimdi kız seni usta başımı sanıyor."

"Evet."

"Ne yapacaksın peki?"

"Böyle devam edeceğim."

"Bu gidişat hayra alamet değil, benden söylemesi sonra uyarmadı deme, sevince deli seviyorsun senle uğraşamam haberin olsun."

"Ne sevmesi, sadece biraz eğlenmek istiyorum o kadar."

"Yine bir Hale vakası olmasında."

"O bir kez olur kardeşim, kadınlar benim için olsalar da olurlar, olmasalar da."

"Peki ya sana kafa tutan mimar kız!" dedi sesi imalıydı.

"Diğerlerinden daha eğlenceli olacağı kesin!" dediğinde buna kendisi de inanmamıştı.

"Ateşle oynuyorsun Rüzgâr! Seni uyarıyorum."

"Bir kez bile olsa sinirlenmesine değer, o sinir oldukça ben keyif alıyorum."

"Seni uyarıyorum kız seni yolundan edecek!"

"Daha öyle bir kıza rastlanmadı." derken kendinden emin görünüyordu.

"Ya da zamanı geldi"

"Yalan olan bir şeyin zamanı gelmez Serhat, aşk diye bir şey yok! Ve sana söz veriyorum o kız benim ben olduğumu bilmeden benimle gerçek manada ilgilensin, ikinci haftasında nikâhı basacağım! Ben Allah'tan daha ne isterim."

LazKopatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin