Negenentwintig

2.9K 167 61
                                    

Paar maanden later
Anna (16)

"Ik ben echt zo blij voor je hè! Niels is echt lief voor je an!" Mason zit naast me op het bed.

"Ja klopt, bedankt! Ook voor al je steun in de tijd met Ryan..." Hij knikt en propt zijn mond vol Doritos.

"Is Ryan nog steeds boos?" "Ja, heel erg zelfs. Sorry. Hij vind dat je een domme keuze hebt gemaakt, en hij wou heel graag opnieuw met je beginnen als je niet voor Niels had gekozen."

Een schuldgevoel bekruipt me. Ryan wilt me al maanden niet spreken, ik snap het maar uiteindelijk zal hij het toch moeten accepteren dat ik echt voor Niels kies, en niet voor hem...

"Vind jij dat ik een domme keuze heb gemaakt?" Mason stop met eten en kijkt me aan. "Hoezo?" "Gewoon, ik heb jouw mening nog niet gehoord."

"Tja, Ryan is mijn beste vriend. Hij verdient wel iemand zoals jou. Maar Niels is ook een toffe gozer. En alleen jij kan het voelen wat je echt voelt."

Ik knik om zijn woorden. Hij heeft wel gelijk. Ik eet ook een paar Doritos en neem een grote slok van mijn cola.

"Ik denk dat je wel moet bijpraten met Ryan. Uiteindelijk zal hij het vast accepteren." Ik knik en richt me weer op een of andere film die we aan het kijken zijn.

Halloo lieverddss !
Willen jullie dat ik nog zo doorga?
Ik verklap 1 ding, niels en Anna blijven dit hele verhaal nog bij elkaar!

Oja Ryan gaat dood. Nee grapje haha!
Oke eigenlijk niet grappig maarja! Ryan word vast ook gelukkig 😏

Whatsapp, chat boysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu