Ryan
Trots zit ik met mijn Ryanna op schoot. Ze ligt vredig te slapen in mijn armen.
Anna ligt ook te slapen en Olivier slaapt in het wiegje. Morgen mag Anna naar huis, eindelijk.Er word hard op de deur gebonkt, waardoor Anna wakker schrikt. "Wie is dat?" Anna kijkt me aan, ik haal mijn schouders op.
Niels stapt de kamer binnen, en kijkt om zich heen. "Waar zijn ze?" Hij komt boos op ons afgestormd. "Rustig man, het zijn niet jouw baby's." Niels kijkt me verschrikt aan. "Dus ze zijn van jou!" Sist hij. Ik knik luchtig.
"Niels rustig," Anna springt er tussen. Niet letterlijk natuurlijk.
"Ik ben helemaal klaar met jou Anna! Ik hoef die mormels niet eens te zien. Heb je de scheidingspapieren al getekend?!""Ja, ik heb er goed over nagedacht ja. Ik ben ook klaar met jou!" Sist Anna terug. Ik leg kalmerend mijn hand op haar been, ze kijkt me lief aan.
Ze rommelt in de laadde van het nachtkastje, en haalt papieren eruit.
"Hier, succes ermee! Fijn leven nog!" Anna overhandigt Niels de papieren en draait dan haar hoofd weg van hem zodat ze hem niet hoeft aan te kijken.
"Doei! Ik hoef je niet meer te zien!"
"Das fijn! Ik jou ook niet!" Kaatst Anna terug. Met snelle passen loopt Niels de kamer uit.
De dokter komt de kamer binnen gelopen. "Alles goed hier?" Vraagt ze bezorgt.
"Ja hoor prima!" Antwoord Anna rustig. Ze knikt, en loopt dan de kamer weer uit.
"Ryan, bedankt dat je me zo hebt gesteund! En dat je er voor me was wanneer ik je nodig heb." De woorden dringen 1 voor 1 binnen, ik glimlach.
"Graag gedaan Anna ik doe alles voor jou en mijn kleine Ryanna en Olivier."
Ze glimlacht terug en pakt mijn hand vast."Je bent leuk Ryan!"
Ik kijk haar nog steeds aan.
"Ik hou van je Anna."
"Ik hou van jou Ry."
Oké het boek loopt echt bijna ten einde......
Ik heb het boek nu helemaal af, alleen heb ik de delen nog niet gepubliceerd xDSorry girls/guys. De q and a komt aan het einde van het verhaal. En natuurlijk een dankwoord.
JE LEEST
Whatsapp, chat boys
RandomAnna Phill (15) word in een whatsappgroep gegooid met 3 jongens; Mason, Ryan en Matthew. De jongens kennen elkaar al, maar het meisje kent helemaal niemand. Blokken of Reageren? Liefde of Haat? Vertrouwen of Gebroken? ------ Alleen gesprekken en s...