Aan Anna:
Heb je ook vrouwlijke vrienden?
Jaa Chanelle.Mis je Niels?
Nee, ik wil niet bitchy doen maar eigenlijk totaal niet. Ik ben nu super gelukkig!Heb je nog gevoelens voor Ryan?
Ja, ik ben stapel gek op hem.Ben je verliefd of Niels of wil je Ryan liever?
Ik heb Ryan veel liever! Hij is echt een schat. Ik had nooit iets met Niels moeten beginnen...Aan Ryan:
Je bent een cutie!!! Wil je niet liever iets met mij?
Nee sorry, ik ben met Anna heel erg gelukkig!Wil je met mij daten als het niks word met Anna?
Sorry maar het is wat geworden tussen Anna en mij.. Het spijt me...Is het kind van jou?
Ja Ryanna en Olivier zijn mijn kindjes! Ik ben zo trots!Hou je van Anna?
Ja met heel mijn hart, zielsveel ❤️Heb jij de naam Ryanna gekozen?
Haha, nee Anna en ik samen. Anna maakte er een grapje over, en eigenlijk was het een heel mooi idee.Vind je het leuk dat je nu vader bent?
Ja heel erg, ik ben er super blij mee.Waarom ben je terug gekomen uit Duitsland?
Ik moest Anna gewoon nog een keer zien. En ik kreeg toch de uitnodiging van de bruiloft, dus leek het me een goed excuus.Hoe gaat het nu je opeens kinderen hebt van een vreemdgaande trut?
Anna is zeker geen trut. En het gaat geweldig!Ben je blij dat je vader bent of vind je het erg voor Niels?
Ik ben heel blij dat ik vader ben! Maar ik vind het ook een heeeel klein beetje zielig voor NielsAan Niels:
Ga je nu scheiden met Anna?
Ja, ik ben al gescheiden.Waarom verlaat je Anna terwijl je niet eens zeker weet dat de kids van jou zijn?
Omdat ze me heeft bedrogen, 2x!Mis je Anna ?
BeetjeWaarom heb je Anna verlaten.
Deze ga ik niet beantwoorden, heb ik al gedaan. 💁🏼 en iedereen is wel boos op mij, 😢 maar zij heeft mij bedrogenWaarom laat je Anna in de steek? Jij maakt toch ook wel eens fouten.
Klopt, omdat ze me gwn bedrogen heeft en dat pik ik niet.Wil je met me trouwen?
Eerst een Date en dan zien we verder xo 💋Waarom ben je boos op Anna? Nu gaat Ryan met Anna om. Jouwn vrouw.
Anna is niet meer mijn vrouw. Het is over. Laat hun maar lekker gelukkig zijn.Heb je last van stemmings wisselingen?
Nee hz?Wij zijn samen nu toch?
Kan, als jij het wilt Babe. ❤️Wat zal je doen als je toch wel de vader was?
Ik heb geen idee maar gelukkig is dat niet zo.Aan mij:
Je bent een geweldige schrijfster ga je een vervolg maken?
Heel erg bedanktt! Ik weet het nog niet....Waarom heb je Niels en Anna uit elkaar laten gaan?
Omdat ik het toch niet zo'n goede combie vond, en er waren meer #team RyansHoe ben je op het idee gekomen van dit boek?
Door een ander whatsapp boek! En toen was het nog niet zo in de rage dus ja....Jouw boeken zijn geweldig, wrm ga je niet verder tot de 1000 hoofdstukken?
Haha, heel erg leuk deze vraag. Maar ik vond een afgerond boek wel is een keer leuk! Ik ben er heel erg blij mee. En heel erg bedankt!Hoevaak heb ik je wel niet verteld dat de baby's van Mattie moeten zijn?
Sorry! Maar Ryan is leuker!Je boeken zijn de max
Dankjee !Aan Matthew:
Je hebt geen vriendin, mag ik je claimen?
😏😏😏Ben je trots op Anna:
Ja heel erg! Ik hou van haar! (Vriendschappelijk)Hoezo ben je nooit wat met Anna begonnen? #goals
Geen idee, niet verliefde gevoelens ofsWil je met me trouwen?
Hmm, moet ik over nadenken schatje 💜Plaat een foto van jezelf.
Aan Mason:
Plaats een foto van jezelf.
Sorry ik heb er geen babeBen je gay? Zo niet wil je een relatie met mij?
Sorry ik heb al een vriendin!Vind je Niels een lul?
Ja ofc 🎉👍🏼Aan Anna's Ouders:
Weten jullie al dat Anna kinderen heeft? En wat vinden jullie ervan?
Moeder: GEWELDIG
Vader: Super top! Ik ben eindelijk Opa!Hoi meneer en mevrouw Anna's ouders
Moeder: hoi!
Vader: *bromt*Aan de dokters:
Bestaat er een kans dat de test fout js gegaan?
Ja dat bestaat zeker! Er kan altijd wat fout gaan.Aan Suzanne:
Ben je nog single?
Ja..Aan Chanelle:
Hoe gaat het met jou?
Super goed! Anna is mama!!Aan Olivier en Ryanna:
Hoe voelt het om Ryans kind te zijn?
Ryanna: gwn normaal denk ik
Olivier: ben jij knap?Olivier:
Hoe voelt het om pas geboren te zijn?
Kuch, ik ben al 8.Ryanna:
Vind je het leuk om tweeling te zijn met een toekomstig zwetend zwijn?
Nee, hij flirt alleen maar met meisjes...
JE LEEST
Whatsapp, chat boys
AcakAnna Phill (15) word in een whatsappgroep gegooid met 3 jongens; Mason, Ryan en Matthew. De jongens kennen elkaar al, maar het meisje kent helemaal niemand. Blokken of Reageren? Liefde of Haat? Vertrouwen of Gebroken? ------ Alleen gesprekken en s...