Éénendertig

2.9K 162 41
                                    

Anna

Ryan heeft me overal op geblokkeerd, op Snapchat, Instagram, WhatsApp..
Hij is weg, en dit keer moet ik het accepteren.

Niels kan elk moment komen, dat geeft al een stuk fijner gevoel in mijn buik. Hij leid me af van het feit dat Ryan voorgoed weg is. Mijn ouders zijn dit weekend weg op stedentrip. Vandaar dat Niels hier ook mocht komen, anders was ik helemaal alleen.

"Hee," Niels pakt mijn heupen van achteren vast. "Hoe kwam je binnen?" Ik draai me om en kijk in zijn prachtige ogen. "Je vader liet me binnen. Ik moest van hem zeggen dat ze over een kwartier gaan vertrekken." Ik knik en plant een kus op zijn lippen.

"Ryan gaat studeren in Duitsland." Niels kijkt me raar aan. "Duitsland? Wat moet hij daar?" Ik haal mijn schouders op. "Hij wilt me niet meer zien, en dus ook geen vrienden meer zijn." Niels trekt me in een knuffel, en geeft me een kus op mijn haren.

"Het komt goed schatje." Ik glimlach om zijn woorden. "Kom er gaan naar beneden, je ouders wachten vast op je." Ik knik, en loop de trap af. Niels volgt mijn beeld.

Mijn ouders staan met koffers in hun handen bij de voordeur. "Nou lieverd! Wees voorzichtig! Als er wat is bel je mij hè? En uh-.." Ze wijst naar Niels die met mijn vader aan het babbelen is. "-.. Geen gekke dingen doen die je niet wilt." Knipoogt ze. Ik rol met mijn ogen, en geef haar een knuffel.

"Veel plezier!" Mijn vader geeft me nog snel een kus op mijn wang en stapt dan in de taxi net als mijn moeder.

"Doei!" Zeggen Niels en ik in koor. We grinniken en zwaaien ze uit. Als de taxi verdwenen is sluit ik de deur.

"Zo, waar is het feestje?" Glimlach ik naar Niels.
Hij haalt zijn mobiel tevoorschijn, en begint verschillende mensen te appen.

Laatste update van vandaag, voorraad is leeg geplunderd!
Oeh en weekend met zijn twee, 😏
Hebben jullie snapchat?
Xo ❤️🎉

Whatsapp, chat boysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu