‒ Istenem, nem hiszem el, hogy visszaírt! ‒ Rika úgy visított, hogy kezdtem attól félni, Daniel még meghall minket a szomszédban, épp ezért fülig pirult arccal mutogattam csendre intve őt. Naomi is rögvest felült az ágyon, hogy a képernyőt tudja nézni, csak én mászkáltam zavartan fel-alá a körmömet rágva. Miért hagytam, hogy belevigyenek ilyen hülyeségbe?!
‒ Mit írjunk most neki? – érdeklődött a szőke.
‒ Írjon neki Sam!
‒ Ó, az teljes mértékben ki van zárva! – horkantam fel erőteljesen, láthatóan megértették.
‒ Akkor kérdezd meg, hogy van. Ez ilyen bevett dolog azt hiszem.
A diákos neki is látott, hogy begépelje az üzenetet, azonban még mielőtt elküldhette volna, a szomszédom megelőzött minket.
Woody
Tetszik a neved. Honnan jött az ötlet?
Chiaki
Szeretem az animéket, szóval gondoltam miért ne :)
Ó, hát ez igazán impozáns lehet egy felnőtt férfinak... még, hogy animék. Ha így folytatják a lányok, pár perc múlva Daniel úgyis ki fog lépni.
Woody
Komolyan? Tök jó. Miket ajánlasz? Mostanában sokat gondolkodom rajta, hogy megnézzek párat.
Majdnem leesett az állam, ahogy megláttam a válaszát. Olyan morc pasinak tűnt, a fene se nézte volna ki belőle, hogy szabadidejében Narutót torrentel.
Chiaki
Nem viccelsz? :D
Woody
Miért viccelnék ezzel? :)
Chiaki
Csak furcsa olyan embert találni, aki szereti őket :P még mindig elég elhanyagolt műfaj ;)
Woody
Lehet, de szeretek lépést tartani a fiatalokkal.
Chiaki
Úgy beszélsz, mintha te olyan nagyon öreg lennél :P
Woody
Te meg úgy, mint aki rettentő fiatal :)
Nagyokat pislogtam a monitorra. Ugyan Rika idősebb, mint mi, sőt, kifejezetten nőiesnek és felnőttnek gondoltam, úgy tűnt, hogy ez egy igazi felnőtt számára nem így volt. Fenébe is. Danielt nem lehetett átverni. Szinte rögtön úgy éreztem, amikor a szemembe nézett, hogy teljesen átlátott rajtam. Ezek szerint nem tévedtem, még neten keresztül is felismert mindent.
Woody
Mennyi idős vagy?
Chiaki
Mit számít az? Simán hazudhatok is, nem? Lehet, hogy te is hazudtál arról, hogy szeretnéd megismerni az animéket, és csak fel akarsz csípni ;)
Woody
Lehet, bár ennek nem lenne túl sok értelme
Chiaki
Nem szoktál lányokat felcsípni neten?
Woody
De igen. De ehhez kár lenne megjátszanom, hogy érdekel az, ami téged.
YOU ARE READING
Fenyves
RomanceSamantha és Vincent Foster valamiért sosem kerültek közel a szüleikhez. A köztük lévő hideg viszony eredményeként a két fiatal könnyű szívvel válik meg az otthon melegétől, hogy visszaköltözzenek a kisvárosba, Mistmountainbe, ahol a gyermekkorukat t...