Sesampai saja di rumah Nadh,
"So this your house?"tanya Yoongi."Yup."jawab Nadh sambil membuka seatbelt.
Nadh keluar dari perut kereta.
"Kamsahamida sebab hantarkan saya balik rumah."kata Nadh.
Yoongi hanya diam.Nadh pula memandang pelik.
"Err saya masuk dulu.Bye."kata Nadh lalu membuka pagar rumah.
"Kau taknak ajak aku masuk rumah ke?"tanya Yoongi.
Nadh terhenti dari menekan nombor pin rumahnya.Nadh berpaling ke belakang dan memandang Yoongi dengan pelik.
'Dah kenapa dia ni?Tiba-tiba je suruh aku ajak dia masuk rumah.Eii tak malu ke.'desis hati Nadh.
"Aku tanya ni!Kau taknak ajak aku masuk rumah kau ke?"kata Yoongi dengan tegas.
"Err nak buat apa saya ajak tuan masuk rumah saya?"tanya Nadh.
"Jadi kau memang taknak ajak aku masuk rumah kau la?Kenapa ada lelaki lain ke dalam rumah tu?"tanya Yoongi lalu memandang Nadh dengan pandangan tajam.
"Ma..ma..mana ada!!"kata Nadh dengan tergagap.
"So?kenapa taknak ajak aku masuk?"kata Yoongi lalu datang mendekati Nadh sehinggakan Nadh tersandar di pintu.
"Err...sa...sa...saya..."kata-kata Nadh terhenti apabila Yoongi menekan loceng rumahnya.
Yoongi tersenyum smirk.
Pintu rumah Nadh terbuka dan Nadh terdorong ke belakang dengan pantas Yoongi menarik tangannya sehinggakan terpeluk Yoongi.
Nadh dengan pantas berdiri dengan sebetulnya.
"Miane."kata Nadh dengan malu.
"Eo?!Nadh!Uhm ni siapa?"tanya Jin lalu membuka pintu rumah dengan luas.
"Ini Min Yoongi boss dekat tempat kerja Nadh."kata Nadh lalu memperkenalkan Yoongi kepada Jin.
"Ouhh boss kamu rupanya ingatkan namja chingu kamu.Hahahahaha...silakan masuk."kata Jin lalu pelawa Yoongi masuk ke dalam rumah.
"Kamsahamida."kata Yoongi.
Di ruang tamu,
Yoongi duduk bertentangan dengan Jin."So kamu ni boss Nadh ye?"tanya Jin.
"Iya saya boss Nadh."kata Yoongi.
"Gomawo."kata Jin.
"Eo?!Kenapa nak berterima kasih ni?"tanya Yoongi dengan pelik.
"Sebab bagi Nadh bekerja disitu."kata Jin.
"Ouhh itu takde masalah.Lagipun Nadh sudah menjalankan tugas dengan baik.I'm proud of her."kata Yoongi lalu tersenyum.
"Hahaha...Oh ya nama kamu Min Yoongi kan?Nama saya Kim Seok Jin.Just call me Jin."kata Jin memperkenalkan dirinya.
"Actually saya nak panggil hyung boleh tak?"tanya Yoongi.
"Yes you can."kata Jin dengan teruja.
"Okeyy...thanks "kata Yoongi dengan gembira.
"Actually hyung nak tanya kenapa dengan tangan kanan Nadh berbalut?"tanya Jin.
"Err sebenarnya tangan Nadh terkena air panas."kata Yoongi dengan gementar.
"Mwo?!Macam mana boleh jadi macam tu?"tanya Jin dengan terkejut.
"Saya tak tahu tapi benda ni berlaku di kedai serbaneka."kata Yoongi.
"Haish jinjja.Cuai la dia ni."kata Jin dengan risau.
YOU ARE READING
One Last Chance
RandomPelanduk dua serupa. Itulah yang telah dikatakan oleh Nadh terhadap Yoongi. Yoongi yang telah jatuh hati terhadap Nadh iaitu pekerjanya yang bekerja di Wonderland. Tetapi sifat dingin nya membuatkan Nadh tidak menyukainya. Yoongi menukar identiti ny...