Biricik annem telefonda bana ayaklarımı sıcak tutmam gerektiğiyle ilgili uzun bir konuşma yapıyordu sanırım. 15. dakikadan sonrasını dinlememeye başladım.
Kısaca kendimden bahsetmem gerekirse adım Aden. Evet, evet biraz bilinmedik bir isim. Dış görünüşüme gelecek olursak; koyu sarı saçlı ve yeşil gözlü bir kızım.
Çoğu kız kitap karakterinin kendini fark edememesini anlayamıyorum. Fiziğim düzgün aynı zamanda uzun boyluyum ve bu açık birşey.- Sanırım bunu voleybola borçluyum.- Neden iltifat almak için veya alçak gönüllülük yapmak için gerçeği inkar edeyim ki? Yüzümün abartılacak bir güzelliği yok.
Bunu ego olarak görmüyorum aslında. Kendini kabul ediyorsun. Bu ego olarak angılanmamalı.
Annemin nasihatlarının sonuna geldik ve telefonu sonunda kapatma şansı bulabildim.
Yaklaşık 3,5 yıldır İstanbul'da yaşıyorum. İlk başta sadece pastacılık üzerine açtığım cafe şuanda kocaman bir işletme oldu! Bunun yanında bir sevgilim var. İlişkimiz sıradan ve heyecansız. Ben bunda sorun görmüyorum. Fakat aramızda-ya da en azından benim açımdan- aşk değil sevgi olduğunu düşünüyorum. Hayalimdeki gibi bir ilişki olmasa bile huzurluyum.
Pamir; keskin hatlara sahip sarışın mavi gözlü, ortalama boylu biri. Hafiften umursamaz. Genellikle ilgili bir sevgili olsa da şu sıralar kendimi eksik hissediyorum. Aşk yok çünkü aramızda. Sevgi var, arkadaşlık var hatta dostluk var. Ama aşk yok.
23 yaşındaysanız, ve hayatızda aşk eksikse siz de eksik oluyorsunuz.
05.04.2016
Sevgilerimle kalın. Bölüm yarın gelir..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☁SANIK☁
ChickLitKalbim bir şehirdi ve o sokak serserisiydi. -İlk bölümler sıkıcı gelebilir. Ama kesinlikle diğer bölümler yeterince heyecanlı olacak.-☁