Úton

138 13 0
                                    

Elhagytuk a sulink udvarát .
A buszon ülve azon tűnődtem  ,hogy miért visznek minket kirándulni mikor a nyakunkon van a nyolcadikos felvételi  vizsga(amolyan stréber vagyok).Pont az útszéli cseresznyefa virágait bámultam ,mikor a barátnőm ,Fanni,fel nem ebresztett a bambulasombol a gügye táncával.
-Föld Lilinek,föld  Lilinek!-mondogatta.
-Téged nem izgat,hogy a felvételi itt van és mi kirándulni megyünk tanulás helyett!
-Lili.Kit izgat az a rohadt felvételi ,mikor olyan meleg van ,hogy őszintén kiülnek a busz tetejére napozni!
-Ja ,hat én elfelejtettem hogy te hoviragarus akarsz lenni.-gunyolodott Fannival Leó .
-Ó na!Nemár!Azert annyira hülye nem vagyok!
-Mennyi ketszer hét?-kérdezte Áron .
-Mondtam,hogy nem értem a szorzó táblát! És amúgy sem szeretnek kemikus lenni-duzzogott Fanni.
-Matematikus,matematikus...-mondtam Fanninak miközben megveregettem a vállat biztatóan.
-Akkor az !Nem mindegy?!
-Nem.-szólt Áron.A kemikus a fantát osszeadja  a kólával ,míg a matematikus a számokat adja össze.Asszem.
-Biztos hogy ti mind a hárman ujra fogjatok tanulni a kemiat és a mateket.-mondtam nekik röhögve .
-Jaj!Pont az lesz a dolgom hogy majd belépjek az orvosi rendelodbe hogy kozoljem veled ,amit mondjuk mar fogsz tudni,hogy mar harmadjára járjuk a nyolcadikot.-közölte  Leó .
-Hat nem lepődnék meg ezen.-mondtam,miközben végignézem a legjobb barataimon.Fanni éppen egy uzsisszatyorral bajlódott ,Áron a szőke tincsein keresztül bámulta a telefonja kepernyojet .Es Leó.Hat igen.Ő éppen lehúzta a cipőjét,mondván hogy el szeretne intézni a zoknijat .Ti vagytok a legjobb barátaim.
-Hat igen.Mi volnánk azok.- mondta Leó ,aki éppen a sárga-kék csikos zoknijat intézte.
-Leszallunk!-mondta az osztalyfonokuk ,Vera néni .Aki szeretne az illemhelyre menni ,vagy szeretne vásárolni valamit,öt percet kap rá.

Egy elveszett hercegnőWhere stories live. Discover now